| کد خبر: 239654 |

سفارش پنج کشتی کانتینری توسط خط کشتیرانی تایوانی

یانگ مینگ لاین یا همان YML پس از یک سال از شروع گسترش ناوگان توسط همتایانش، سفارش خود را برای ساخت‌ چند کشتی نئوپاناماکس جدید، ثبت کرده است.

تین نیوز

یانگ مینگ لاین یا همان YML پس از یک سال از شروع گسترش ناوگان توسط همتایانش، سفارش خود را برای ساخت‌ چند کشتی نئوپاناماکس جدید، ثبت کرده است.

به گزارش تین نیوز، مدیران خط کشتیرانی تایوانی سفارش ساخت پنج کشتی با ظرفیت حمل ۱۵ هزار تی ای یو، به همراه ۲۰ هزار کانتینر  ۴۰ فوتی را برای کار در مسیر آسیا-اروپا و اقیانوس آرام در جهت نوسازی ناوگان تایید کردند.

یانگ مینگ بر خلاف رقبای هم وطن خود در تایوان یعنی اورگرین، وان های لاین و تی اس لاین که به ترتیب ۵۷، ۳۷ و ۳۰ کشتی سفارش دادند، محافظه کار عمل کرده است.

یکی از کاپیتان‌ های باسابقه یانگ مینگ می‌ گوید: اگر مدیریت شرکتی «جسارت» سفارش ساخت‌ کشتی‌ های جدید را نداشته باشد، خط کشتیرانی خود را باید بفروشد.

در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱، یانگ مینگ گزارش روزنامه تایوانی مبنی بر سفارش ده کشتی ۱۵۸۰۰ تی ای یو با سوخت LNG را با هزینه بیش از دو میلیارد دلار رد کرد.

سفارشات قبلی یانگ مینگ لاین برای کشتی‌های جدید در سال ۲۰۱۸ برای پنج کشتی ۱۲ هزار تی ای یو و پنج کشتی ۱۱ هزار تی ای یو بود.

چنگ چنگ مانت که مدیریت یانگ مینگ را بر عهده دارد و اغلب توسط تحلیلگران سهام و روزنامه نگاران در مورد سفارشات ساخت کشتی های جدید مورد سوال قرار می گیرد، همیشه پاسخ داده است که شرکت پس از چندین سال زیان دهی، باید در مورد هزینه کردن محتاطانه عمل کند.

یانگ مینگ لاین هم اکنون با دو و نیم درصد سهم از ظرفیت حمل ونقل دریایی کانتینری در دنیا، جایگاه نهمین کشتیرانی جهان را در این عرصه از آنِ خود کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: آسام تدبیر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.