| کد خبر: 236923 |

◄ انجام بازسازی و نوسازی ناوگان دریایی با مطالعات فنی واقتصادی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: در صورت لزوم توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی بر با انجام مطالعات راهبردی در زمینه‌های فنی، اقتصادی و بازاریابی پیگیری و دنبال خواهد شد.

تین نیوز

حسین شیوا در پیامی خطاب به‌کارکنان این شرکت گفت: مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان‌های نفتی جهان، نقشی راهبردی در تکمیل زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور ایفا می ‎کند که تاثیری بسیار مهم بر توسعه اقتصادی و برخی شاخص‌های اقتصادی کلان در سطح ملی دارد.

به گزارش تین نیوزبه نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، وی با اشاره به عملکرد ممتاز و درخشان شرکت ملی نفتکش ایران در تداوم و تاب‌‎آوری تولید و صادرات محصولات نفت و گاز در دوران دفاع مقدس و همچنین موفقیت و سرافرازی این شرکت در دوران تحریم‎های ظالمانه با ابراز تشکر از زحمات صادقانه و تلاش‌های دلسوزانه کارکنان این شرکت، مهمترین اهداف و اولویت‌های راهبردی این شرکت را تشریح کرد.

شیوا آینده نگاری علمی و کاربردی مجموعه شرکت ملی نفتکش (ترسیم آینده مطلوب و نقشه راه تحقق آن) و همچنین بروزرسانی سند راهبردی تحول و تعالی سازمان، توان رقابت‌‎پذیری جهانی و ثروت آفرینی پایدار زنجیره ارزش و زنجیره تامین شرکت را از مهمترین اولویت‌های راهبردی در دوره جدید برشمرد.

وی رسیدگی به وضع کارکنان بویژه دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران را اولویت دیگر این شرکت عنوان کرد و افزود: در زمینه نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت، بهبود امور رفاهی و معیشتی و همچنین ارتقای کیفیت زندگی کاری همراه با توسعه فرهنگ احترام متقابل و پایداری امنیت شغلی مورد تاکید و توجه است.

شیوا درخصوص هدف گذاری‌های انجام شده در زمینه ارتقاء ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: علاوه بر اینکه بازسازی و نوسازی ناوگان که براساس مطالعات علمی، فنی واقتصادی انجام خواهد گرفت، حفظ و در صورت لزوم توسعه ظرفیت ناوگان نفتی، گازی و شیمیایی بر با انجام مطالعات راهبردی در زمینه‌های فنی، اقتصادی و بازاریابی پیگیری و دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در پایان اعلام کرد: افزایش بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری پایدار و کیفیت پایدار زندگی کارکنان به عنوان سه هدف عام و مستمر شرکت ملی نفتکش ایران درراستای افزایش توان رقابت‎‌پذیری و ثروت‌‎آفرینی زنجیره ارزش شرکت و مشارکت فعال در ساختن آینده بهتر، چابک‎تر و رقابت‎‌پذیرتر، تعریف و تدوین شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.