| کد خبر: 238441 |

◄ انتصاب 2 مدیرکل جدید شرکت راه آهن

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، مدیر کل منابع انسانی و تشکیلات شرکت راه آهن و همچنین سرپرست اداره کل خط و سازه‌ های فنی شرکت راه آهن را منصوب کرد.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن مدیر کل منابع انسانی و تشکیلات شرکت راه آهن و همچنین سرپرست اداره کل خط و سازه‌ های فنی شرکت راه آهن را منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، سید میعاد صالحی امروز طی حکمی صالح سرحدی را به عنوان مدیر کل منابع انسانی و تشکیلات شرکت راه آهن منصوب کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت راه آهن،  سرحدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی است و از جمله سوابق وی می توان به سرپرست اداره کل منابع انسانی و تشکیلات، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه‌ آهن جنوب‌ شرق و معاون مدیر کل دفتر حقوقی راه‌ آهن اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن همچنین در تاریخ 21 آذر ماه، روح‌ الله تقی‌ زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل خط و سازه‌ های فنی شرکت راه آهن را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

چهار انتصاب مهم مدیرعامل راه آهن از ابتدای کار تا کنون

تقی‌ زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران است و مدیر کل فعلی خدمات ساختمانی و ایستگاهی بوده و از جمله سوابق وی می توان به مدیر کل راه‌ آهن غرب، مشاور معاونت فنی و زیربنایی، معاون مدیر کل خط و سازه‌های فنی، رئیس گروه برنامه‌ ریزی و کنترل پروژه‌ های خط و سازه‌ های فنی راه‌آهن اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.