| کد خبر: 237941 |

◄ چهار انتصاب مهم مدیرعامل راه آهن از ابتدای کار تا کنون

مدیرعامل راه آهن از ابتدای انتصاب خود تا کنون، تغییراتی را سطوح مدیریتی این شرکت انجام داده است. که از آخرین آنها انتصاب سرپرست اداره کل امور مالی و اموال و همچنین سرپرست اداره کل نیروی کشش شرکت راه آهن بوده است.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن از ابتدای انتصاب خود تا کنون، تغییراتی را سطوح مدیریتی این شرکت انجام داده است. که از آخرین آنها انتصاب سرپرست اداره کل امور مالی و اموال و همچنین سرپرست اداره کل نیروی کشش شرکت راه آهن بوده است.

به گزارش تین نیوز،  سید میعاد صالحی 2 روز پیش (14 آذر) طی حکمی محمد قلی‌ زاده را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و اموال شرکت راه آهن منصوب کرد.

آن چنان که روابط عمومی راه‌ آهن نوشته، قلی‌ زاده دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و مدرک کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه تهران است و از جمله سوابق وی می‌توان به معاون مالی و پشتیبانی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مدیر حسابرسی سازمان حسابرسی، مدیر مالی اداری شرکت سرمایه‌ گذاری شاهد، معاون مالی اداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مالی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، معاون مالی اداری گروه سرمایه‌ گذاری ساختمانی بهشهر، معاون مالی و اقتصادی شرکت صنایع تجهیزات نفت و عضو تخصصی کمیته‌ های حسابرسی و عضو هیئت مدیره شرکت‌ های مختلف بورسی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تکمیل کریدورهای ریلی و حمایت از تولید داخل در دستور کار شرکت راه آهن

 صالحی همچنین هادی یارجی را به عنوان سرپرست اداره کل نیروی کشش شرکت راه آهن منصوب کرد. یارجی دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه بوعلی سینا بوده و از جمله سوابق وی می‌توان به معاون نظارت و ارزیابی طرح‌ های صنایع نوین وزرات صنعت، معدن و تجارت، عضو شورای سیاستگذاری و راهبری طرح‌های صنایع نوین وزارت صمت، معاون دفتر توسعه و کاربرد فناوری وزارت صمت، مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین مشاور معاونت فنی شرکت رجا اشاره کرد.

مدیرعامل راه آهن پیش از این نیز علی حسین زاده را به عنوان سرپرست دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راه آهن منصوب کرده بود.

آن چنان که روابط عمومی این شرکت نوشته، حسین زاده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک را در دانشگاه صنعتی شریف و مقطع دکتری را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان رسانیده است.

از جمله سوابق وی می توان به فعالیت در حوزه حمل و نقل ریلی باری، دبیر کمیته شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری و فعالیت در حوزه های مختلف مهندسی از جمله نفت اشاره کرد. پیش از او، علی صدوقی عهده دار این مسئولیت بود.

صالحی در حکم دیگری نیز محمد مصطفوی را به عنوان سرپرست اداره کل حقوقی شرکت راه آهن منصوب کرده بود.

مصطفوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی (ره) است و از جمله سوابق وی می توان به رئیس اداره دعاوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئول امور دولت وزارت صنایع و معادن، سرپرست اداره کل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری، تنقیح و چاپ کتاب قانون نظام صنفی به همراه مقررات مربوطه با همکاری معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مشارکت در گردآوری و تنقیح مقررات راه آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    انتصاب افرادي با تجارب غيرمرتبط يا با ارتباط ضعيف با صنعت ريلي منتهي به موفقيت خواهد شد؟

  • احمد بنی اسد 0 0

    معاونت مدیر عامل شرکت راه آهن کیست

  • ناشناس 0 0

    خوب اکثر افراد منتخب ایشان اداره ریاست ناموفق ایشان در سازمان بازنشستگی بوده