| کد خبر: 237070 |

◄ افزایش قیمت لاستیک تولید داخلی تایید شد

مقرر گردید به صورت مدیریتی میانگین قیمت لاستیک باری بایاس با افزایش 25 درصدی و باری رادیال 15 درصد تعیین و لاستیک های سواری بدون تغییر اعلام قیمت گردد.

تین نیوز

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و معاون وزیر صمت، افزایش قیمت لاستیک تولید داخلی را تایید و میزان این افزایش را کمتر بین 25 تا 15 درصد ذکر کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که با امضای عباس تابش خطاب به محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در تاریخ 18 آبان ماه امسال در مورد قیمت لاستیک تولید داخل نوشته شده، آمده است: به استحضار می رساند با توجه به ضرورت حفظ و رعایت تعادل بازار لاستیک، مقرر گردید به صورت مدیریتی میانگین قیمت لاستیک باری بایاس با افزایش 25 درصدی و باری رادیال 15 درصد تعیین و لاستیک های سواری بدون تغییر اعلام قیمت گردد.

بیشتر بخوانید:

قابل ذکر است مدتی پیش سازمان حمایت از مصرف کنندگان با انجمن صنعت تایر جلسه ای برگزار کرد که طی آن مقرر شد: اعمال درصد افزایش قیمت یکسان برای محصولات شرکت‌ های تولیدکننده انواع تایر سبک و سنگین از سوی انجمن منتفی شده و قیمت گذاری محصولات هر بنگاه به صورت جداگانه صورت پذیرد و حسب وظایف نظارتی این سازمان، کلیه بنگاه‌های تولید کننده تایر نیز موظف شدند حداکثر ظرف ۴۸ ساعت صورت‌ های مالی حسابرسی شده و مدارک و مستندات مربوطه را برای بررسی‌های لازم به این سازمان ارسال کنند.

index

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.