| کد خبر: 224701 |

افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر استراتژیک امام(ره)

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر امام (ره)، گفت:این بندر از مهم‌ترین بنادر در تأمین کالاهای اساسی است.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر امام (ره)، گفت:این بندر از مهم‌ترین بنادر در تأمین کالاهای اساسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد راستاد با اشاره به اهمیت پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره) اظهار کرد: بندر امام خمینی (ره) یکی از بنادر مهم در زمینه تأمین کالاهای اساسی کشور است و یکی از اقدامات مهم و راهبردی این است که بتوانیم استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری را در این بندر افزایش دهیم تا اضمن افزایش بهره‌وری در عملیات، سهم قیمت تمام شده را در کالاهای اساسی به حداقل برسانیم.

وی افزود: پروژه‌های امروز در راستای توسعه زیربناها، روبناها و تجهیزات بندر انجام شده است، تا بتوانیم شرایط و کیفیت مناسب‌تری را در بندر امام(ره) از نظر تخلیه و بارگیری انواع کالاها؛ مخصوصا کالای اساسی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص رشد ارزش افزوده در بندر امام(ره) گفت: رویکرد دیگری که در این بندر شکل گرفته و روزانه در حال توسعه است؛ افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه نگهداری کالاها و فعالیت‌های دارای ارزش افزوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.