| کد خبر: 232393 |

◄ وجود 14 هزار دستگاه خودروی فرسوده در بخش ناوگان سواری کرایه

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور تعداد ناوگان فرسوده در این بخش از حمل و نقل عمومی را 14 هزار دستگاه با عمر متوسط بالغ بر 12 سال اعلام کرد.

تین نیوز

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور تعداد ناوگان فرسوده در این بخش از حمل و نقل عمومی را 14 هزار دستگاه با عمر متوسط بالغ بر 12 سال اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر همین اساس این اتحادیه در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی تامین منابع تسهیلات کم بهره طرح نوسازی  3000 دستگاه خودرو سواری کرایه بین شهری را درخواست کرد.

در بخشی از این نامه که در تاریخ 11 خرداد خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشته شده، آمده است: «با توجه به این که جنابعالی در مراسم تحویل خودروها در تاریخ 6 بهمن ماه 1399 در سالن اجتماعات شرکت ایران خودرو برنامه نوسازی تعداد 3000 دستگاه خودروی سواری کرایه را اعلام فرمودید ... خواهشمند است دستور فرمایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به تامین منابع تسهیلات در بانک های عامل اقدام لازم معمول نمایند.»

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی نیز ضمن موافقت با این درخواست، در پاسخ به این درخواست در نامه ای به زئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرده است که این درخواست در برنامه سازمان قرار گرفته و حمایت شده و سرعت داده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    عمر خودرو ملاک فرسوده بودن اون نیست.اگه خرج تاکسی از دخلش بیشتر بشه بهش میگن فرسوده.چطور میشه که خرج تاکسی از دخلش بیشتر باشه و صاحبش همچنان باهاش کار کنه ؟
    اگه شما از قیافه تاکسی من خوشتون نمی یاد مشکل خودتون . من مسافر خودم رو دارم 😊😊