| کد خبر: 220113 |

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ اتمام آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰

آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد تا هیچ یک از روستاهای کشور از نعمت راه آسفالته محروم نباشد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد تا هیچ یک از روستاهای کشور از نعمت راه آسفالته محروم نباشد.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی تیرماه امسال (9 تیر) با حضور در شرکت  مجری طرح‌های روکش آسفالت منطقه الموت، افزود: در شرایط کنونی منابع مالی باید به گونه‌ای تقسیم شود تا راه‌های اولویت دار هرچه سریعتر به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

وی تاکید کرد: تمامی راه های روستاهای بالای ۵۰ خانوار باید تا سال ۱۴۰۰ آسفالت شوند  و هرگونه عقب ماندگی در این زمینه باید توسط راهداری و راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار گیرد.

اسلامی افزود: اعتبارات لازم برای آسفالت راه‌های روستایی از محل منابع استان و وزارتخانه تامین می‌گردد.

وی با تاکید بر تسریع در آسفالت راه‌ ۲۰ روستای بالای ۵۰ خانوار در قزوین گفت: اولویت بعدی ما روستاهای بالای ۲۰ خانوار است و برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها نیز باید طرح‌های ارتقای کیفی آسفالت منعقد شود.

اسلامی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت تبصره ۱۹ که بر مشارکت همگانی دستگاه‌ها در این زمینه تاکید دارد، استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جاده رحیم آباد- کلاچای، گفت: وزیر نفت تقبل کرده است تا ادامه این مسیر در بودجه این وزارتخانه که جزو قانون و دستورالعمل نیز هست، قرار گیرد تا مطالبات قرارگاه‌های احداث راه جبران شود.

اسلامی تصریح کرد: الزام دولت در تکمیل طرح‌ها پیشرفت بالای ۵۰ درصد است که خوشبختانه طرح قزوین- کلاچای نیز در این دسته قرار می‌گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.