| کد خبر: 227745 |

◄ فرصت یک ماهه برای خروج سوخت با کیفیت فعلی از مرز تمرچین

در حالی که به گفته فرماندار پیرانشهر مشکل توقف کامیون های حامل بنزین در مرز تمرچین از روز 12 اسفند حل و روند ورود تانکرها به عراق آغاز شده اما آن چنان که رانندگان در شبکه های اجتماعی بیان کرده اند، پذیرش کامیون حامل سوخت با آنالیز و کیفیت فعلی فقط برای مدت یک ماه است.

تین نیوز

در حالی که به گفته فرماندار پیرانشهر مشکل توقف کامیون های حامل بنزین در مرز تمرچین از روز 12 اسفند حل و روند ورود تانکرها به عراق آغاز شده اما آن چنان که رانندگان به خبرنگار ما گفته اند، پذیرش کامیون حامل سوخت با آنالیز و کیفیت فعلی فقط برای مدت یک ماه است.

به گزارش تین نیوز، سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر شب گذشته (سه شنبه 12 اسفند) در گفتگو با بخش خبری 20 شبکه آذربایجان، با توجه به موفقیت آمیز بودن مذاکرات با مقامات اقلیم کردستان عنوان کرد کامیون‌ های متوقف در مرز تمرچین فعلاً ( از روز 12 اسفند) تا اطلاع ثانوی می توانند بر اساس استانداردهای اعلام شده وارد کشور عراق شوند.

بیشتر بخوانید: دلیل توقف تانکرها در مرز تمرچین مشخص شد+ فیلم

ترابی پیشتر در گفت و گو با صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی، دلیل توقف تانکرهای سوخت در مرز پیرانشهر را مشکلات این تجار با شرکت های ایرانی در خصوص آنالیر سوخت ذکر کرده بود.

اگرچه اکنون این مشکل حل و خروج کامیون های حامل بنزین از مرز تمرچین آغاز شده اما رانندگان حاضر در مرز تمرچین می گویند به آنان گفته شده طی جلسه کنسول ایران با مقامات اقلیم کردستان، کامیون های حامل سوخت فقط یک ماه می توانند بنزین با کیفیت و روال قبلی به داخل عراق وارد کنند و بعد از یک ماه واردات بنزین با آنالیز جدید و طبق  درخواست عراق خواهد بود و صاحبان کالا و شرکت های حمل و نقل هنگام بارگیری باید به این موضوع توجه و اقدامات لازم را جهت مطابقت آنالیز سوخت مطابق استاندارد کشور مقابل، انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.