| کد خبر: 216809 |

◄ کمبود امکانات؛ دلیل تردد کامیون‌های حامل سوخت در شهرها

یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای در مورد این‌که چرا با وجود ممنوعیت تردد کامیون‌های مواد سوختی در شهرها، این کامیون‌ها در پارکینکی داخل شهر مستقر بودند، گفت: نبود ظرفیت و ضعف اجرای قوانین در ورود و خروج تیرپارک در مرزها که در واقع بیابان‌هایی با حصار خاکی است، یکی از این دلایل است.

تین نیوز

چندی پیش و در حالی که تردد کامیون‌های حامل مواد سوختی به داخل شهرها ممنوع است 6 کامیون حامل سوخت در پارکینگی در شهرک دولت آباد کرمانشاه منفجر و موجب آتش سوزی گسترده در این محل شد.

به گزارش تین نیوز، یک فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای در مورد این‌که چرا با وجود ممنوعیت تردد کامیون‌های مواد سوختی در شهرها، این کامیون‌ها در پارکینکی داخل شهر مستقر بودند، گفت: نبود ظرفیت و ضعف اجرای قوانین در ورود و خروج تیرپارک در مرزها که در واقع بیابان‌هایی با حصار خاکی است، یکی از این دلایل است.

بیشتر بخوانید:

فرزاد بابا ویسی افزود: اگر تیر پارک‌های موجود در کشور با تیرپارک ‌های سایر کشورها مقایسه شود به عمق فاجعه عدم رعایت حقوق شهروندی رانندگان بر اساس بندهای اصل سه قانون اساسی پی خواهیم برد.

رئیس انجمن رانندگان بخش کالای دیواندره افزود: دلیل این‌که رانندگان این نوع ناوگان وارد محوطه و پارکینگ های داخل شهر می‌شوند، نبود مکان و امکانات بهداشتی و معطلی بیش از چند روز در تیر پارک‌هاست.

وی اظهار امیدواری کرد امکاناتی در خور شان رانندگان بر اساس قانون تجارت در تیرپارک‌ها فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.