| کد خبر: 210700 |

◄ درخواست از مسئولان صنفی: به‌روزرسانی تن-کیلومتر را پیگیری کنید

به اعتقاد یک راننده کامیوندار امروز میدان دفاع برای گرفتن حقوق راننده و کامیوندار توسط مسئولان صنفی، به‌روزرسانی تن کیلومتر است.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای خطاب به مسئولان صنفی گفت: وقتی در انتخابات انجمن‌های صنفی، خود را مدافع حقوق راننده و کامیوندار معرفی کردید، امروز میدان دفاع برای گرفتن حقوق  راننده و کامیوندار، به‌روزرسانی تن کیلومتر است.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: کامیون  مجموعه‌ای استهلاکی است که با انواع مشاغل دیگر مرتبط بوده و همچنین با انواع مخارج مثل عوارض و بیمه‌ها سروکار دارد.

وی عنوان کرد: تاثیر افزایش قیمت دلار به‌صورت ساعتی در تمامی موارد مرتبط با کامیونداری بر همگان آشکار بوده و هست به طوری‌که افزایش قیمت کامیون و قطعات و درآمد اندک با هیچ فرمولی قابل سنجش عقلی و حسابداری سنتی و صنعتی نیست.

سمنانی تاکید کرد: استهلاک نهان پیمایش‌های امروز، ورشکستگی فردا را به دنبال دارد و این درحالی است که مهمترین خواسته کامیونداران در خرداد 97 ، تن کیلومتر به‌روز بود نه تن کیلومتر سالیانه.

وی افزود: همچنین تن کیلومتر جاده‌ای مورد نیاز بود، نه تن کیلومتر دل بخواهی. تن کیلومتر استهلاک سنجی مدنظر بود، نه تن کیلومتری با اوامر صاحب کالایی، تن کیلومتر دلاری مدنظر بود، نه تن کیلومتر ریالی، تن کیلومتر به‌حق مد نظر بود نه تن کیلومتری ناحق.

این راننده کامیوندار عنوان کرد: وقتی در انتخابات انجمن‌های صنفی، خود را مدافع حقوق راننده و کامیوندار معرفی کردید، امروز میدان دفاع برای گرفتن حقوق  راننده و کامیوندار، به‌روزرسانی تن کیلومتر  به حق است.

وی  خطاب به مسئولان صنفی گفت: امروز حق ما، در به‌روزرسانی تن کیلومتر نهفته است و شما را قسم می‌دهیم حق خانوادهای ما را پایمال نکنید چرا که امروز نیازمند حمایت و قاطعیت و نامه‌نگاری شما هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.