| کد خبر: 167904 |

یک فعال بخش حمل‌ونقل مسافری مطرح کرد:

◄ چهار مشکل پایانه مسافربری قم

به اعتقاد برخی رانندگان و اتوبوس‌داران پایانه مسافربری قم از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که یکی از آنها وجود تعداد زیادی دلال و دلال کارمندنما و کارمندان صوری از سوی برخی شرکت‌ها است.

تین نیوز

به اعتقاد برخی رانندگان و اتوبوس‌داران پایانه مسافربری قم از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد که یکی از آنها وجود تعداد زیادی دلال و دلال کارمندنما و کارمندان صوری از سوی برخی شرکت‌ها است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی و یک گروه تلگرامی متشکل از رانندگان و اتوبوس‌داران نوشت: ضرر و زیان وجود دلال و  دلال کارمندنما در نهایت متوجه  رانندگان، مالکان و شرکت‌داران قانونمدار خواهد بود چرا که این افراد کرایه را به مبلغ زیاد از مسافر اخذ کرده اما با ترفندهای مختلف با کاهش زیاد به راننده می‌دهند.

این فعال بخش حمل‌ونقل مسافری گفت: مشکل بعدی در پایانه قم مربوط به عدم رعایت سکوبندی از طرف برخی خودروها و شرکت‌ها است که اعتراض به آنها نیز بارها صورت گرفته و بعضا به درگیری و مجادله با رانندگان مذکور ختم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی شرکت‌های فعال در خط مهران و مشهد و تبریز با همکاری برخی رانندگان با تعداد زیادی دلال اقدام به جذب مسافر میکنند و هر ماشین حدوداً 200 الی 500 هزار تومان از نقدی کم کرده و باعث هرج و مرج در این خطوط شده‌اند.

این فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری تاکید کرد: در ترمینال قم همچنین عده‌ای راننده مدعی سلامت کاری که پشت پرده همدست همان شرکت‌ها هستند ضمن حمایت و فرافکنی نسبت به مسئولان این شرکت‌ها به‌علت منافع شخصی خود همزمان دلال، کارمند صوری و ماشین‌دار هستند و با عدم رعایت سکوی ماشین و با همکاری عده‌ای و پارک ماشین جلوی در ورودی ترمینال، مسافر و دیگر شرکت‌ها را متضرر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی‌که تعدادی شرکت و رانندگان‌شان در ترمینال با قانون‌شکنی و  زور فیزیکی و جار و جنجال به پا کردن و دلال‌بازی به فعالیت پرداخته و رویه خود را اصلاح نکنند، پایانه قم اصلاح پذیر نبست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.