| کد خبر: 164920 |

◄ استقبال تشکل‌های رانندگان مسافری از اقدامات جدید سازمان راهداری

از روزی که جناب آقای حسن‌نیا متصدی امور شده‌ است اقدامات مثبت و قابل تاملی به‌عمل آمده که جای تقدیر و تشکر دارد.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور می‌گوید با تغیر مدیریت در سطح ریاست  و معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بارقه‌هایی از امید در بخش حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای پدیدار شده و امید است که رفته رفته مشکلات این بخش کاهش یابد.

به گزارش تین‌ نیوز، حمید حسین‌ زاده این مطلب را در یک گروه تلگرامی حمل‌ونقلی و در جمع فعالان بخش سواری کرایه کشور نوشت و تاکید کرد: خوشبختانه از روزی که آقای حسن‌نیا متصدی امور شده‌ است اقدامات مثبت و قابل تاملی به‌عمل آمده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: هرچند این اقدامات بیشتر مرتبط با بخش اتوبوس‌های بین‌شهری بوده است که با مشکلات بیشتری مواجه هستند، به طوری‌که در این مدت چند بخشنامه که موجبات نارضایتی فعالان این صنف را فراهم ساخته بود لغو شد، ولی در مجموع  اقدامات مثبتی در حال انجام است.

این فعال صنفی اظهار کرد: در ادامه این اقدامات مثبت، موضوع پایان یافتن دریافت و بایگانی دفترچه ثبت ساعت رانندگان توسط پلیس راهور مطرح شده است که امیدواریم این اتفاق هر چه سریع‌تر عملی شود.

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در ادامه به نشست مشترکی که انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه کشور با رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته گذشته برگزار کرد، اشاره کرد و گفت: درجلسه‌ای که همراه بزرگان صنف در خدمت ریاست و بقیه مسئولان سازمان راهداری بودیم بسیار امیدوار شدیم.

وی افزود: در این نشست از نگرش بسیار مثبت رئیس سازمان نسبت به بخش سواری کرایه خیلی خوشحال و همین‌طور متعجب شدیم، متعجب از این بابت که اطلاعاتی که ایشان از این بخش و مشکلات آن داشتند بسیار دقیق و کامل و فراتر از انتظار بود. 

حسین‌ زاده با تاکید بر این‌که رئیس سازمان راهداری نظرات بسیار خوبی برای تحول و به‌سازی ناوگان سواری کرایه داشت، تاکید کرد: آقای حسن‌نیا قول رسیدگی به مشکلات و رفع آنها را با مشارکت خود رانندگان و تشکلات را دادند و پذیرفتند که هر چند ماه یک‌بار جلسات مشترکی برای ارایه گزارش و بیان مشکلات با ایشان برگزار شود.

این اظهارات دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش عضو هیئت مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور نیز در یک گروه تلگرامی متشکل زا فعالان این صنف نوشت: با مدیریت جدید و تحولاتی که در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام گرفته است انشاالا مشکلات این بخش به تدریج برطرف می‌شود.

مختار داوودی به چند نمونه از مشکلاتی که در حال برطرف شدن است، اشاره کرد و گفت: یکی از این مشکلات مربوط به پلیس راه پایانه مشهد  بود که هم سازمان راهداری و هم پلیس راه کشور به قضیه ورود کردند و درحال برطرف شدن است.

وی افزود: همچنین با وجود نصب دستگاه سپهتن خیلی از پاسگاه‌ها سلیقه‌ای رفتار می‌کردند و دوباره ثبت ساعت انجام می‌گرفت که با پیگیری‌های معاون حمل‌ونقل و مهندسی پلیس راه، این مشکل برطرف شد و خیلی مشکلات دیگر که در حال حل شدن است و کانون و شخص رئیس هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور با جدیت به دنبال برطرف کردن آن است که تا چند روز دیگر در مورد آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.