| کد خبر: 173485 |

◄ سرعت ترخیص کالا در گمرکات تسهیل شد

رئیس اتاق بازرگانی تهران از سرعت ترخیص کالا از ۳۵۰۰ کانتینر به ۵۰۰۰ هزار کانتینر در روز خبر داد و گفت: کارخانه‌های صنعتی به جهت تأمین مواد اولیه و شهروندان از نظر تأمین کالاهای عمومی و مصرفی می‌توانند آسوده‌خاطر باشند.

تین نیوز

رئیس اتاق بازرگانی تهران از سرعت ترخیص کالا از ۳۵۰۰ کانتینر به ۵۰۰۰ هزار کانتینر در روز خبر داد و گفت: کارخانه‌های صنعتی به جهت تأمین مواد اولیه و شهروندان از نظر تأمین کالاهای عمومی و مصرفی می‌توانند آسوده‌خاطر باشند.

به گزارش تین‌نیوز، مسعود خوانساری در صفحه اینستاگرامی خودش به‌سرعت ترخیص کالا از گمرکات خبر داد و گفت: خوشبختانه اصلاح یکسری از بخشنامه‌ها موجب شده تا فرآیندهای گمرکی تسهیل و در نهایت باعث سرعت ترخیص کالا شود.

وی با اظهار به اینکه جدیدترین آمارها نشان می‌دهد سرعت ترخیص کالا از روزانه ۳۵۰۰ کانتینر به ۵۰۰۰ کانتینر رسیده است، گفت: به این ترتیب وضعیت ترخیص کالا از گمرکات به حالت عادی بازگشته است.

رئیس اتاق بازرگانی اعلام کرد: کارخانه‌های صنعتی به جهت تأمین مواد اولیه و شهروندان از نظر تأمین کالاهای عمومی و مصرفی می‌توانند آسوده‌خاطر باشند.

وی در ادامه نوشت: همکاری میان دولت و بخش خصوصی قطعاً به رفع چالش‌های پیش روی کشور کمک می‌کند. بخصوص در این روزهایی که فضای عمومی و ذهنی شهروندان به‌شدت به وضعیت آینده اقتصاد کشور حساس است باید سطح این همکاری‌ها ارتقاء پیدا کند. مسئولیت ملی همه ما کمک به عبور از تنگناهای اقتصادی با حفظ روحیه عمومی و بازسازی اعتماد عمومی است.

به گزارش تین‌نیوز، عدم سرعت در ترخیص کالا در گمرک منجر به این شده بود که مواد اولیه و تجهیزات به دست تولیدکنندگان نرسد که این امر درنهایت باعث فضای ملتهب در بازار و کمیابی برخی کالاهای عمومی شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.