| کد خبر: 249788 |

◄ رفتار ارزشمند راننده اصفهانی/ فروش ناوگان برای کمک به درمان فرزند همکار

یکی از فعالان بخش حمل و نقل از رفتار ارزشمند یکی از رانندگان بخش حمل و نقل کالای اصفهان خبر داد که در اقدامی قابل تقدیر، با فروش ناوگان خود به همکارش برای درمان فرزندش کمک کرد.

تین نیوز

یکی از فعالان بخش حمل و نقل از رفتار ارزشمند یکی از رانندگان بخش حمل و نقل کالای اصفهان خبر داد که در اقدامی قابل تقدیر، با فروش ناوگان خود به همکارش برای درمان فرزندش کمک کرد.

به گزارش تین نیوز ، آن طور که سید فخرالدین شریعتی عنوان کرده؛ چند ماه پیش در استان اصفهان اتفاقی رخ داده که نشان می دهد هنوز افرادی در جامعه وجود دارند که از سرمایه و مال خود برای کمک به دیگران می گذرند.

شریعتی با شرح این اتفاق در شبکه های اجتماعی نوشت: ماجرا از این قرار است که فرزند یکی از همکاران قدیمی به یک بیماری سخت دچار شد و پزشکان از درمان او در کشور نا امید شده و پیشنهاد دادند خانواده اش او را برای درمان به آلمان ببرند.

وی افزود: هزینه این سفر درمانی 6 تا 7 میلیارد تومان برآورد می شد که  البته این همکار تمکن مالی انجام این کار را داشت اما به خاطر فرصت کم و نقد کردن اموال غیر منقول، حدود چهار میلیارد تومان فراهم کرد و بیش از دو میلیارد کم آورد.

شریعتی عنوان کرد: در این زمان یک همکار به نام اصغر الف که از قدیم با آنان آشنا و همکار و دارای یک دستگاه کشنده هوو بود که منبع درآمدی او نیز محسوب می شد با آگاه شدن از این موضوع کشنده خود را سریع و زیر قیمت  فروخت و مبلغ حاصل از فروش را در اختیار آنان قرار داد.

به گفته وی، در نهایت بیمار به آلمان اعزام می شود و تحت عمل جراحی قرار می گیرد و خوشبختانه حالش نیز رو به بهبودی است.

شریعتی تاکید کرد: در حال حاضر راننده ای که کشنده خود را برای کمک به همکارش فروخت، چند ماهی است که خانه نشین شده است.

 وی گفت: در آستانه 26 آذر روز حمل و نقل ما فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کشور ضمن تقدیر از این همکار، در مقابل او سر تعظیم فرود می آوریم و از یزدان پاک برای این همکار با معرفت آرزوی سلامتی و سربلندی تمنا داریم و روز حمل و نقل را به این عزیز و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.