| کد خبر: 222068 |

◄ کشته شدن متصدی جایگاه سوخت در درگیری با راننده

روز سه شنبه هفته گذشته راننده یک کامیون بر سر سوخت گیری با یکی از متصدیان جایگاه سوخت در مهریز درگیر و او را با ضربات چاقو مجروح می‌کند.

تین نیوز

روز سه شنبه هفته گذشته راننده یک کامیون بر سر سوخت گیری با یکی از متصدیان جایگاه سوخت در مهریز درگیر و او را با ضربات چاقو مجروح می‌کند.

به گزارش تین نیوز، آنطور که عنوان شده است، این فرد پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

راننده کامیون 36 ساله پس از آن متواری میشود اما در نهایت ساعاتی بعد توسط پلیس دستگیر میشود.

روز گذشته مراسم تشیع پیکر پرسنل جایگاه سوخت مهریز برگزار شد.

یک فعال جاده ای معتقد است، عدم نظارت شرکت نفت و فرآورده های سوختی عامل نزاع و درگیری های کامیون داران و جایگاه های سوخت شده است.

به گزارش تین نیوز، یکی از رانندگان در خصوص چرایی شکل گیری نزاع و درگیری بین کامیون داران و پرسنل جایگاه سوخت که اخیرا در شهر مهریز صورت گرفته است، توضیح میدهد: از آنجایی که بخش مهریز از توابع استان مهریز است و شهر مهریز در مسیر جاده ترانزیتی بندر عباس-بندر چابهار قرار دارد، کامیون و اتوبوس های مسیر فوق جهت تامین مایحتاج وسوخت مصرفی به ناچار در آنجا توقف دارند.

رضا صمدی پور در ادامه افزود: به دلیل اینکه شهر یزد برای ورود کامیون ممنوع است، مهریز جایگاهی خاص دارد. اما برای وسایل نقلیه ای مسیر بندر می روند مشکل خاصی وجود ندارد چرا که سه راهی شهر انار، مسیر بندر عباس جدا است و سه الی چهار شهر بزرگ در مسیر وجود دارد. اما برای وسایل نقلیه که به مسیر رفسنجان،کرمان، بم عازم هستند، تمامی،شهرها، دارای کنار گذر هستند و از همین رو شهر مهریز دارای موقعیت خاصی است.

این راننده سنگنین در تجربه شخصی خود میگوید: زمانی که گازوییل لیتری ۳۰۰ تومان شد در جایگاه فوق ۳۰۰ لیتر گازوییل یعنی سهم خودم را زدم مسئول پمپ بنزین کارت بانکی بنده را گرفت و۹۱ هزار تومان کشیده بود اعتراض کردم شما از اعتماد من سواستفاده کردید. جواب دادند که انعام بنده است به همین جهت دو سال به شکلی تنظیم کردم آنجا سوخت نزنم اما سال گذشته بالاجبار همان پمپ اول صبح نوبت ایستادم هر اتوبوس که می‌امد بیشتراز سهم خود سوختگیری می‌کردند متوجه شدم کارگر پمپ کارت اضافی دارد و به اتوبوس های مسیر زاهدان به نرخ بالا می فروشد راننده کامیون خاور که بار خیار داشت هر جقدر التماس کرد به ایشان سوخت نداد ایشان راننده خاور صحبت می کردند این کارگر پمپی درامد روزانه میلیونی دارد و سه دستگاه منزل مسکونی دارد.

او تصریح کرد: به هر حال عدم نظارت شرکت نفت و فرآورده های سوختی عامل این ناهنجاری‌ها شده است.

 

33

22

55

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدجوادابویی 0 0

    با سلام خدمت اقای رضا صمدی پور.
    اولا که مهریز بخش نیست ویکی از شهرهای استان یزد هست نه بخشی از توابع استان مهریز
    دوما شما مطمئنی که زمانی که گازئیل300تومان شد شما دراین جایگاه گازئیل زدی ومتصدی این جایگاه فوق از شما انعام گرفت
    وبعداز دوسال باز دراین جایگاه حضور یافته مشاهده کردید که متصدی کارت اضاف دارد وبه اتوبوسهای خط زاهدان به قیمت بالاتر میفروشد.
    وایا اون راننده خاور که بار خیار حمل میکرده با شما اشنا بوده ویا با متصدی جایگاه که فرموده این متصدی درامد میلیونی دارد ودارای سه منزل مسکونی
    اولا این جایگاه حدودا 7الی8ماه بیشتر نیست که راه اندازی شده واون متصدی هم 5الی 6ماه بود که کارگر این جایگاه شده برای امرار معاش اونم توی این وضعیت کرونا تمام اسنادومدارک موجود میباشد.

    شما چه جوری وبا کدوم مدرک این متن را نوشتید ونشر دادید خواهشن تمام این مدارک را همینجا.نشر بدید تا ابهامات برطرف شود.
    درکل عدم عدم نظارت مسؤلین سوخت کشور هست که باعث این ناهنجاریها شده.

  • جواد 0 0

    من از ناحیه پا معلولیت شدید دارم و برای زدن بنزین از وسیله نمیتونم پیاده شوم ولی بای اولین با بود که یکی از کارگران بنزین زن جایگاه حافظ مشهد که گفته بودم 30 لیتر بزن بدون سوال 2 هزار تومان بیشتر از کارتم برداشت کرد ولی از این پس چنانچه بدون سوال پول بیشتری از کارتم برداشت کند ازش شکایت خواهم کرد