| کد خبر: 193433 |

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای :

◄ تن-کیلومتر با نرخ شاخص 1400 ریال به‌روزرسانی شد+ تصویر نامه

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ابلاغیه‌ای به ادارات کل استانی این سازمان از به‌روزرسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر به نرخ شاخص 1400 ریال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ابلاغیه‌ای به ادارات کل استانی این سازمان، از به‌روزرسانی نرخ حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر به نرخ شاخص 1400 ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از متن نامه‌ای که کانال تلگرامی «نافذ» تصویر آن را منتشر کرده، از قول غلام‌حسین دغاغله خطاب به مدیران استانی آمده است: «پیرو مکاتبات قبلی منتهی به نامه شماره... مورخ 31/4/98 با موضوع به‌روزرسانی نرخ حمل‌ونقل بر اساس تن-کیلومتر بر اساس درخواست مکرر تشکل‌های صنفی رانندگان مبنی بر ضرورت به‌روزرسانی نرخ حمل بر اساس تن-کیلومتر، مطابق  قسمت «ب» بند 10 مصوبه شماره 209 شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور با در نظر گفتن افزایش هزینه‌های موثر در فعالیت ناوگان از جمله هزینه‌های نگهداری ناوگان، جلسه کمیته راهبری حمل‌ونقل کالا با موضوع فوق برگزار و نرخ شاخص تن-کیلومتر تعیین شد.

در راستای اجرای مصوبه کمیته مذکور با لحاظ واقعیت‌ها و شرایط اقتصادی حاکم در نظر است که در این مرحله، نرخ شاخص حمل بر اساس تن-کیلومتر 1400 ریال لحاظ و به‌روزرسانی و متوازن‌سازی نرخ حمل مسیرها بر اساس شاخص یاد شده صورت پذیرد...».

به گزارش تین نیوز، تاریخ این ابلاغیه مربوط به امروز 7 مرداد می‌باشد.

photo_2019-07-29_15-07-10

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.