| کد خبر: 193409 |

◄ عملکرد بی‌تاثیر توزیع تایر بین رانندگان کامیون/ به هواپیماها هم لاستیک بدهید

کاربری که پس از انتشار خبر فرود اضطراری یک هواپیما در فرودگاه مشهد به دلیل ترکیدگی لاستیک، در بخش نظرات کاربران تین نیوز نوشت: ای‌کاش حالا که وزارت راه و شهرسازی، لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان توزیع می‌کند چند سهمیه هم برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر بگیرد. وضع اقتصادی شرکت‌های هوایی خیلی بهتر از رانندگان نیست!!

تین نیوز

پرواز تهران مشهد شرکت هواپیمای ماهان در حالی شامگاه 4 مرداد با بیش از ۴۵۰ مسافر در فرودگاه مشهد فرود اضطراری داشت که دلیل این فرود ترکیدگی یکی از لاستیک‌های این هواپیما عنوان شد.

به گزارش تین نیوز در عین حال حدود بیش از یک ماه است که هر روز خبرهایی از توزیع لاستیک در فعالان بخش جاده‌ای از سوی مسئولان دولتی استان‌ها رسانه‌‌ای می‌شود.

اینجا بخوانید:

این اخبار به عنوان عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازی در رسانه‌ها منتشر می‌شود در حالی‌که این اقدام نه رضایت خاطر فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای را جلب کرده و نه مورد قبول کارشناسان حمل‌ونقل است.

نظر طنز یک کاربر تین نیوز که در بخش نظرات کاربران این شبکه خبری درج شده موید عدم تایید این رفتار دولتمردان است.

کاربری که پس از انتشار خبر فرود اضطراری یک هواپیما در فرودگاه مشهد به دلیل ترکیدگی لاستیک، در بخش نظرات کاربران تین نیوز نوشت: ای‌کاش حالا که وزارت راه و شهرسازی، لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان توزیع می‌کند چند سهمیه هم برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر بگیرد. وضع اقتصادی شرکت‌های هوایی خیلی بهتر از رانندگان نیست!!

از سوی دیگر یک فعال حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در کانال تلگرامی خود نوشت: هر روز شاهد تولیدات آماری در زمینه توزیع لاستیک در سطح کشور و در مقیاس هزار هزار هستیم و هر روز هر استان و شهری آماری ارائه و مدیری خبری لاستیکی تولید می‌کند. اما یک نفر نیست از این آقایان خبرساز سوال کند چرا چسبیدید به فرعیات؟ چرا تن کیلومتر را آپدیت نمی‌کنید ؟

علیرضا سمنانی ادامه داد: چرا آن‌چه که به‌صورت مستقیم با درآمد مردم و صنف ارتباط دارد و ریش و قیچی  آن دست شماست را به‌روزرسانی نمی‌کنید و هر روز امروز و فردا می‌کنید؟چرا درآمد یعنی دخل کامیوندار برای کسی اهمیتی ندارد.

این راننده خود مالک افزود: به‌جای این آمارهای هر روزه، بفرمایید چقدر در زمینه اجرای صحیح و آپدیت تن-کیلومتر کار انجام داده‌اید؟ اول درآمد مردم را درست کنید، اگر درآمد مردم خوب نباشد هزار هزار لاستیک عرضه کنید هیچ فایده ای ندارد جز این که به صنف لاستیک‌فروش خدمت کرده‌اید!

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جواد 1 0

    چرا رانندگان از لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی ناراضی هستن یدونه لاستیک سالم زیر ماشین نبود آلام همه لاستیکهای کامیون خودم رو نو کردم خدا خیرشون بوده ما که خیلی راضی هستیم اونی که ناراضین راننده نیست

  • سعید 1 0

    دوست عزیز جناب آقای جواد.گیرم که شما لاستیک دریافت کردید. گیرم که همه ی رانندگان این نوبت لاستیک دریافت کردن.چه تضمینی هست که دفعه ی بعد هم دولت لاستیک توزیع کنه؟ اصلا چرا راننده باید دستش به طرف دولت دراز باشه برای لاستیک؟ مگه دولت لاستیک فروشه؟ بهتر نیست بقول این دوستمون دولت بجای پرداختن به این فرعیات بره فرمول تن - کیلومتر ( که البته اشکالات زیادی هم داره) رو به روز کنه و راننده به درآمد واقعی خودش برسه و بره بازار و مثل یه آقا از درامد خودش لاستیک بخره ؟ فکر نمیکنید عده ای در دولت بدشون نیاد که راننده همیشه ملتمس اون ها باشه؟ دولت بجای اینکه ماهی دست ملت بده باید کمکشون کنه که برن ماهیگیری کنن.اینطور نیست؟