| کد خبر: 169248 |

◄ انتقاد رانندگان از ​استراحتگاه پایانه بار بندر امام

در پایانه بار بندر امام استراحت‌گاهی با گنجایش ١٠٠ نفر برای رانندگان در نظر گرفته شده که در مواقع کم باری حدودا ٢٠٠٠ راننده برای ورود به خوابگاه هجوم می‌آورند.

تین نیوز

یک راننده کامیون در شبکه‌های اجتماعی این پرسش را مطرح کرد که «آیا کسی تا به حال به فکر خوابگاهی مناسب برای استراحت رانندگان بوده‌ است؟»

به گزارش تین‌نیوز، این راننده در کانال تلگرامی بندر امام با بیان این مطلب نوشت: بندر امام یکی از  پرتردد‌ترین بنادر کشور به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در این بندر استراحتگاهی با گنجایش ١٠٠ نفر برای رانندگان در نظر گرفته شده که در مواقع کم‌باری حدودا دوهزار راننده برای ورود به این خوابگاه هجوم آورده که با توجه به ظرفیت استراحتگاه مذکور، فقط ۵٠٠ نفر از آنان موفق به فرار از دست گرما و رطوبت بیش از حد و استقرار در این مکان می‌شوند.

این فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا ادامه داد: ورود این تعداد راننده به استراحت‌گاه و استقرار در اتاق‌هایی که هر یک حداکثر دارای ۶ الی ٧ تخت است موجب می‌شود که سهم هر اتاق حدود ۴٠ نفر بشود و رانندگان با شرایط بسیار سخت در این مکان به استراحت بپردازند.

به گفته وی در چنین شرایطی برخی رانندگان نیز برای فرار از گرما و شرجی به مسجد پایانه بار بندر امام پناه می‌برند!

این راننده از مسئولان مربوطه درخواست کرد با توجه به میزان تردد رانندگان به پایانه بار بندر امام به فکر ساخت و راه‌اندازی استراحتگاهی با گنجایش دوهزار نفر باشند تا امکان استراحت کافی و مناسب برای رانندگان این پایانه فراهم شده و بدین طریق از میزان خستگی آنان و احتمال وقوع تصادفات رانندگی کاسته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیم 0 0

    سه روزه الافم تانوبت بزنم ده تا پیام سیستم ۱جواب میده لعنت خدابر مسعول بی فکرش