| کد خبر: 134890 |

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد:

◄ لزوم تعامل مدیران با تشکل‌های حمل‌ونقلی

سید سعید شاهرخی در دیدار هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل استان قزوین اظهار کرد: باید مسئولان با تشکیل جلسات تخصصی مسائل و مشکلات این بخش را پیگیری و حل کنند.

تین نیوز

سید سعید شاهرخی در دیدار هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل استان قزوین اظهار کرد: باید مسئولان با تشکیل جلسات تخصصی مسائل و مشکلات این بخش را پیگیری و حل کنند.

 

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین جایگاه حمل‌ونقل این استان در کشور را در بخش‌های مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی تأثیرگذار خوانده و تصریح کرد: پیگیری خواسته‌های این بخش می‌تواند ضمن ایجاد آرامش به پویایی اقتصاد جامعه، استان و کشور کمک کند.

 

شاهرخی در ادامه افزود: با تسهیل شرایط برای رانندگان حمل‌ونقل برون و درون‌شهری در بخش کالا و مسافر باید امنیت خاطر رانندگان را در جهت جلوگیری از ایجاد مخاطرات و حوادث ناگوار به کار بست تا این قشر بتوانند در خدمت‌رسانی به مردم باانگیزه مضاعفی ایفای نقش کنند.

 

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین وجود مشکلات در حمل‌ونقل این استان را در پیگیری اهداف و تحقق حل مشکلات مثمر ثمر خواند و خواستار تداوم برگزاری این نشست‌ها در آینده برای خدمت‌رسانی بهینه به رانندگان و حمل‌ونقل استان شد.

 

هشت درصد تولید ناخالص ملی در اختیار حمل‌ونقل کشور است

رئیس کانون انجمن‌های صنفی استان قزوین هم در این دیدار با اشاره به اینکه هشت درصد تولید ناخالص ملی در اختیار حمل‌ونقل کشور است، گفت: همین امر لزوم توجه و عزم جدی مسئولان استان را برای حل مشکلات حمل‌ونقل مضاعف می‌کند.

 

علی‌اکبر سیارمه افزود: استان قزوین از استان‌های پیشرو و قدیمی در حمل‌ونقل کشور بوده و اهمیت و جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست.

 

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل استان قزوین تشکیل اتحادیه و اولین انجمن صنفی کارگری استان در این بخش را نشانه اهمیت و جایگاه حمل‌ونقل استان در کشور عنوان و افزود این بخش تأثیرگذاری بسیاری در اقتصاد داشته و دارد.

 

عدم توازن در عرضه و تقاضا در بخش حمل‌ونقل استان ملموس است

دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و تعطیلی برخی کارخانه‌ها واحدهای تولیدی در استان به‌واسطه تحریم‌های ناعادلانه از سوی استکبار جهانی در این راستا به این امر منجر شده است.

 

سید رضا محمدی تصریح کرد: عدم مدیریت برخی مسئولان در حمل‌ونقل شهری و تعدد ناوگان بیش از نیاز در پدید آوردن این شرایط بی‌تأثیر نبوده است.

 

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان ساماندهی حدود 15000 وانت‌بار در حمل‌ونقل درون‌شهری شهرهای مختلف استان و 7300 وانت در شهر قزوین از سوی سازمان تاکسیرانی قزوین را دلیل عدم توازن در عرضه و تقاضا دانست و خواستار تجدیدنظر در این راستا شد.

 

در پایان مقرر شد جهت پیگیری مطالبات رانندگان در بخش‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر درون و برون‌شهری این جلسات به‌طور مداوم با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.