| کد خبر: 248363 |

پیگیری جهاد تبیین در مجموعه خیرین راه و ترابری یک وظیفه است

تبیین روحیه جهادی و فعالیت های ایثارگرانه مجموعه راه و ترابری و حوزه راه و حمل و نقل به نسل آینده، از جمله مواردی بود که در جلسه خیرین راه و ترابری مورد تاکید و توجه قرار گرفت.

تین نیوز

تبیین روحیه جهادی و فعالیت های ایثارگرانه مجموعه راه و ترابری و حوزه راه و حمل و نقل به نسل آینده، از جمله مواردی بود که در جلسه خیرین راه و ترابری مورد تاکید و توجه قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در جلسه ای که با حضور محمد سعیدی کیا وزیر اسبق راه و ترابری، احمد مجیدی معاون اسبق وزارت راه و ترابری و مدیران و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی این سازمان با اشاره به کتاب "نام آوران راه و حمل و نقل"، مرحوم غنی زاده اولین نام آور این حوزه، اظهار داشت: جهاد تبیین موضوعی است که بارها در بیانات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است و هدف از نگارش این کتاب تبیین الگوی حرکت جهادی و ایثارگری های نسلی است که در طول سال های بعد از انقلاب، دوران جنگ و دوران سازندگی در حوزه راه و حمل و نقل انجام شد و حال ظیفه ما این است که نسل قدیم را که با اراده قوی و فولادین به کار و فعالیت می پرداخت به نسل آینده معرفی کنیم.

مقبلی افزود: تبیین الگوی حرکت جهادی در قالب کتاب یاد شده قطعاً مصداق می خواهد و باید افرادی که به عنوان مصداق قابل ارائه به نسل های آینده هستند، معرفی و به نسل امروزی شناسانده شوند.

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی این سازمان همچنین اظهار داشت: مجموعه وزارت راه در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی جمع ارزشمندی بودند که پروژه های عظیمی را با وجود اعتبارات اندک، نبود امکانات کافی و دوران سخت جنگ با همت و توانمندی خود به منصه ظهور رسانند که وظیفه ما بازگو کردن تلاش های خالصانه آنان به نسل امروزی است که یقیناً الگوی ارزشمندی برای آنان خواهد بود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای خیرین راه و ترابری در ارائه خدمات با ارزش بیان داشت: باید خیرین راه و ترابری را به سمت راهسازی ، رفع نقاط پر حادثه و حل بحران تصادفات سوق دهیم و از پتانسیل خوب این حوزه در جهت ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیکی در بحث شبکه راه های ارتباطی کشور استفاده کنیم.
وی افزود: انتقال تجربیات نسل قدیم به نسل آینده بسیار اهمیت دارد، بنابراین انتقال این اطلاعات ارزشمند باید به گونه ای مطرح شود که مخاطب داشته و جذاب باشد.

شایان ذکر است در این جلسه تلاشگران عرصه جهاد و سازندگی و ایثارگران حوزه راه و حمل و نقل بر موضوع تبیین و انتقال روحیه خود باوری به گونه ای فراگیر، مستند و مستدل تاکید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.