◄ رقیب جدید برای رانندگان اسنپ و تپسی/ استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافری آسان تر می شود
راه اندازی چنین اپلیکیشنی بر این اساس انجام خواهد شد که رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در خلا وجود آن، بدون داشتن مجوز، در حال فعالیت در حمل و نقل جاده ای مسافری هستند.

رانندگان سواری کرایه از احتمال آغاز فعالیت اپلیکیشن مختص سواری کرایه در آینده ای نزدیک، برای آسان تر شدن استفاده مسافران از ناوگان سواری کرایه خبر دادند.
خبرهای پربازدید را بخوانید:
فعالیت رانندگان اسنپ و تپسی در جاده ها غیر مجاز است؟/ رانندگان عمومی در انتظار اجرای قانون
درخواست افزایش مدت توقیف خودرو های متخلف از ۷۲ به ۷۲۰ ساعت/ ایمنی حمل و نقل افزایش می یابد
جهنم رانندگان اسنپ و تپسی در تهران؛ مشکل اسنپی ها فقط گرما نیست!
به گزارش تین نیوز ، رانندگان سواری کرایه می گویند راه اندازی چنین اپلیکیشنی بر این اساس انجام خواهد شد که رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در خلا وجود آن، بدون داشتن مجوز، در حال فعالیت در حمل و نقل جاده ای مسافری هستند.
آنان تاکید کردند که در صورت آغاز فعالیت این اپلیکیشن ، رانندگان ناوگان سواری کرایه دارای یک اپلیکیشن اختصاصی و سراسری خواهند بود.
رانندگان سواری کرایه بین شهری امیدوارند این بار سامانه ای شکل گیرد که توان متقاعدسازی نهادهای نظارتی و قضایی را داشته باشد؛ قدرت رقابت با غول هایی مثل اسنپ و تپسی را پیدا کند و مهم تر از همه، با مشارکت واقعی رانندگان راه اندازی شود.
به گزارش تین نیوز، اشاره رانندگان سواری کرایه به غیرمجاز بودن فعالیت رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی در حمل و نقل مسافری بین شهری، از آن جهت است که رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای فعالیت در این بخش باید مجوزهای لازم را از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کسب کنند.
موضوعی که در مورد رانندگان اسنپ و تپسی صدق پیدا نمی کند و آنان بدون داشتن مدارک و تاییده های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که متولی حمل و نقل عمومی جاده ای است به فعالیت در این حوزه می پردازند و همین موضوع موجب اعتراض رانندگان سواری کرایه شده است.
آنان معتقدند یا باید رانندگان اسنپ و تپسی هم مدارک و مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در حمل و نقل مسافری بین شهری را بکسب کنند یا رانندگان سواری کرایه مانند رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی بدون اخذ این مدارک و پرداخت هزینه های مرتبط با آن، به فعالیت خود ادامه دهند چرا که به اعتقاد آنان در غیر این صورت، ادامه روند کنونی مصداق بارز یک بام ودو هوا و تبیعض بین این دو گروه از رانندگان خواهد بود.
رانندگان حرفه ای سواری کرایه بین شهری کارت هوشمند مسافری دارند و هر سال تمدید کارت هوشمند با احراز شرایط تست اعتیاد حدنساب پیمایش و صورتحساب سالانه و از ان گذشته رانندگان حرفه ای اشنا به جاده و خطرات جاده هستند که استنپ ها شرایط ناوگان جاده ای را ندارند .
افرین احمقانه ترین کار اینه که با این کرایه های کم تو سطح کشور .جون و سرمایه تو به خطر بندازی .
بنده به عنوان راننده اسنپ مشغول هستم و 37 سال سابقه حمل و نقل جادهای با رانندگی اتوبوس مسافر بری باز نشسته شدم ولی به علت اختلاف کرایه که فقط 40,٪ کرایه پیشنهاد داده میشه سرویس بیرون شهر انجام نمیدم
همینجوری هم از سر ناچاری با این کرایه های پائین داریم تو شهر جهنمی بالای ۵۰ درجه اسنپ کار میکنیم و هرچه در میاریم با وضعیت اسفالت خرج استهلاک ماشین میکنیم ، دیگه واقعا دیوانگی هست با این کرایه های پائین بین شهری اسنپ کار کرد
چرا یه بچه رو به سرانجام نرسیده یکی دیگه میزائید.درهمه کارها وهمه شغلها همین کارو کردیم وهمه رو نابود.بیاید یه کار و درست به سرانجام برسونید
یکی نیست به این راننده گان نمره ع بیرون شهری بگه شما که درماه 450 لیتر بنزین از دولت میگیرید کرایه هم از میدان 72 تا ترمینال 800هزارتومان میگیرند تا آزادی یک ملیون می گیرند آنوقت یه تاکسی اسنپ یاتپسی ازقم درب خانه درمرکز شهر مسافر سوار میکند تا میدان ونک میبرد 450 هزارتومان بنزین که آزاد میزنه دولت هم هیچ همایتی از اینها نمی کند آنوقت شما تاکسیهای زرد بین شهری از پول وکرایه زیاد که از مسافر میگیرید دارید خفه میشوید آنوقت چشم ندارید یه بدبخت راننده اسنپی یه لقمه نان برای زن و بچه اش ببره
جالبه ک خودتون هم برای اینکه شناخته بشید اسم اسنپ وتپسی رو میارید .
رقیب اسنپ و تپسی .ههه
کارپنووووو و تاکسی فوری و همه اینا اومدن نتونستن
مگر اینکه با این دو تا سکو دشمنی کنید وگرنه راهی به جایی نمیبرید
تاکسی خطی همون کار خودش و میکنه . اسنپ و تپسی هم کار خودشو .
هیچ راننده اسنپی خطی کار نمیکنه و هیچ تاکسی اسنپ نمیره یادت باشه
فقط نمیدانم این یا آن شرکت اینترنتی از چی مایه میگذارند .راننده با ماشین خودتان دارید یا باز هزاران راننده بلااجبار که نه بیمه ای دارند و نه دیگر مزایا باید بیایند برای جیب شماها فقط کار کنند.
البته نظر همه اهالی دل محترم ولی باید یک نکته رو هم در نظر بگیریم که هستند رانندگانی از اسنپ و.... که مثل مسافر کشان جاده ای همه مدارک رو دارندهی با گواهینامه پایه یکم ولی بنا به دلایلی درحال حاضر از شغل اصلی فاصله گرفته و از این راه امرار معاش میکنند برای نمونه خود بنده با داشتن پایه یکم و انواع و اقسام مجوزهای مربوط به جاده یکسالی هست مخزن با کامیون فاصله گرفتم
مملکت بد قانون و در پیکر یعنی ایران . بدون هیچ گزینش و کمترین کنترل. همه در خطر خفاش های مرگ مسافر بران
مشکل اسنپ تاپسی کمسیون بالا این شرکتهاست وگرنه هیچ مشکل دیگه ای نداره
من ازناچاری دراسنپ وتپسی کارمیکنم یعنی کرایه ای که درمسیرهاتوسط این شرکتهاتعیین میشه بیشتر۳۰٪نیست روزآینده بخاطرزیانی که به من راننده(منظورقبول سرویس)وارد میشه امتناکردم
شعب ابی طالبی که میگن این دوتاغول اونجاجاموندن البته برای راننده حالاهرروزیکسری
میان چرندیاتی درموردافزایش کرایه کوبیدن یه عده
راننده بدبخت وبی دفاعی نه صدایی دارن ونه نماینده ای که بشنوه من فکرمیکنم همه این داستانهامثل بقیه اوضاع نون دادن و نون گرفتن
خدابفریادقشرضعیف جامعه برسه اگرنرسه زودترخدا اینامیرسن اما.........