◄ کارزار اینترنتی رانندگان کامیون: برگرداندن شرط اسقاط ناوگان فرسوده در ازای یک ناوگان جدید
فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا با تبریک انتصاب فرزانه صادق مالواجرد به سمت وزیر راه و شهرسازی، با راه اندازی کارزار اینترنتی، اجرای کامل و یکسان نرخ مصوب تن کیلومتر در سراسر کشور بدون اعمال نظر شخصی مدیران استانی را خواستار شدند.
فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا با تبریک انتصاب فرزانه صادق مالواجرد به سمت وزیر راه و شهرسازی، با راه اندازی کارزار اینترنتی، اجرای کامل و یکسان نرخ مصوب تن کیلومتر در سراسر کشور بدون اعمال نظر شخصی مدیران استانی را خواستار شدند.
به گزارش تین نیوز، یکی دیگر از مطالباتی که در این کارزار مطرح شده « جلوگیری از ازدیاد بی رویه ناوگان به جای نوسازی ناوگان با برگرداندن شرط اسقاط ناوگان فرسوده در ازای یک ناوگان جدید (اعم از وارداتی و مونتاژ داخل» است.
متن این کارزار اینترنتی به شرح ذیل است:
«وزیر محترم راه و شهرسازی
سرکار خانم دکتر صادق
ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شایسته شما به عنوان وزیر راه و شهرسازی، امیدواریم این انتخاب بعد از چند دوره منشأ خیر برای رانندگان و کامیون داران کشور باشد و ناجوانمردی های صاحبان زر و زور به این قشر زحمتکش پایان یابد.
چهار درخواست عمده ما رانندگان که لبیک به آن می تواند بیش از ۹۰ درصد مشکلاتمان را حل کند و متضمن حفظ منافع ملی نیز هست و به دست توانمند مدیری متخصص، متعهد، معتمد، با ایمان، پاک دست و دل کنده از حب دنیا که ان شاءالله در رأس سازمان راهداری قرار خواهد گرفت، قابل اجرا می باشد:
۱- عملیاتی کردن درگاه ملی بار و توزیع عادلانه بار بین خود مالکان و ناوگان ملکی شرکت ها
۲- اجرای کامل و یکسان نرخ مصوب تن کیلومتر در سراسر کشور بدون اعمال نظر شخصی مدیران استانی
۳- عملیاتی کردن سامانه پاک جهت تسهیل و برخط کردن پرداخت کرایه های حمل
۴- جلوگیری از ازدیاد بی رویه ناوگان به جای نوسازی ناوگان با برگرداندن شرط اسقاط ناوگان فرسوده در ازای یک ناوگان جدید (اعم از وارداتی و مونتاژ داخل)
با تشکر و با امید موفقیت های روزافزون جنابعالی.
• شروع کارزار: ٢٠ شهریور ١٤٠٣
• پایان کارزار: ٢٠ مهر ١٤٠٣
• از طرف: جمعی از فعالین حوزه حمل و نقل جاده ای کشور
• هشتگ رسمی: نه به بی عدالتی
• نویسنده: سید فخرالدین شریعتی
• لینک کارزار: https://www.karzar.net/157187
بومی گرایی در کل کشور حذف شود.
سامانه اعلام بار جامع
توزیع عادلانه بار برای تمام کامیونها از خاور گرفته تا تریلر و تریلر کمپرس و تانکر در کل کشور
موافقم
به داد رانندهها برسید
سلام و درود مگه سخته فهمیدن اینکه اسقاط واجبه آقا با بتن ساده یک میوه گندیده تو چند کیلو میوه سالم بمونه همه رو خراب میکنه .آقا اسقاط کنید این کامیونت فرسوده رو وله صاحبانشان تسهیلات خرید بدید تا بتونن نفس بکشه . درضمن روش اسقاط هم روشن کنید که از کجا شروع و کجا کامیونو تحویل بگیرن. حتی واردات وبه جیب زدن میلیارد دلار بسه . پدر مارو در آوردید. مافیای کامیون
کرایه ها اصلا منصفانه نیستن
سلام.. چرا درباره تورم قیمت کامیون ولوازم گرون وبدون کیفیت صحبت نمیکنید
نوسازی کامیون ها بهترین کار هست وبرا کرایه ها مشکل هست نمیدن صاحبان بار. کرایه ها تو ترابرنت بر اساس تن کلیومتر اعلام بشه نه هر کسی هرچی دلش خواست بزنه
اسقاط خودروی فرسوده دریافت هم زمانه خودروی جدید آرزوی ماست
دستگاهای راهسازی هم تو این کشور دست تنها ماندن بااین همه تلاش برای آبادی ایران عزیز لطفاً برای اسقاط آنها هم تدابیری بیندیشید
با سلام تقاضا دارم متصدیان ودست اندر کاران در درجه اول کشنده های فرسوده را تعیین تکلیف کنند بعد کشنده جدید پلاک کنند .سیستم حمل و نقل کشور خصوصا مالکان ناوگان فرسوده دیگر کشش کم لطفی ندارد
جاده نداریم کرایه خیلی کم است ناوگان نوسازی کشور خیلی مهمه هرچه کار میکنیم به مکانیک گاراژ ها میدیم خسته شدیم
با سلام خدمت همکاران عزیز با اعلام بار و نوسازی موافقم لطفا مسولین محترم یه فکری به حال کرایهای خاور بفرمائید که هیچگونه همخوانی با قیمت قطعات و لاستیک و باطری و ....و هزینه زندگی ندارد با تشکر
سلام اگه امکان داره به فکر اسقاط کامیونت های مدل پایین باشید برای جایگزین
چرا از تناژ اجحاف صبحت نمی کنید
چرا کسی از سختی کار مطلبی نمیگه،سازمان انتظار داره راننده ۵۵ ساله مثل جوان تازه نفس کیلومتر بندازه و بارنامه ثبت کنه، خوب این عدالته؟،تمدید کارت هوشمند شده وسیله گرو کشی از راننده واسه سازمان،
خانم وزیر شماره ۵ هم به درخواستها اضافه کنید : تعلق مشاغل سخت به رانندگان پایه یکم برونشهری ،
و اجازه فعالیت تا سن قانونی بازنشستگی با وجود دریافت حقوق بازنشستگی...
سلام دوستان سختی کار رانندگان ازهمه واجب ترهست
باسلام و تبریک خدمت وزیر جدید بنده هم با اسقاط کامیون های قدیمی و حضور کامیون های جدید کاملاً موافقم همچنین نظارت کامل بر کرایه های کامیون که متأسفانه به کیف باربری هاست وسختی کار و حقوق بازنشستگان بخش حمل و نقل که اصلاً با تورم روز فاصله دارد که جوابگوی معیشت قشر زحمتکش ندارد
سلام یکی از مسئولین مرتبط باید بیاد سوار ناوگان فرسوده بشه یه تهران تا بندر بره تا بفهمه ناوگان فرسوده یعنی چی مصرف گازوئیل زیاد استرس خرابی و ....
رانندگی باید به یک شغل درست و حسابی تبدیل شود و مدیریت شود تا از مزایا و امکانات ، حقوق خوب برخوردار باشند ، با تغذیه مناسب ، جای خواب ، بیمه خوب ، پشتیبانی دولت در هر حال ، جاده و خودرو خوب و ...
نه اقتصادی به کسی راننده باشد کارت هوشمند داشته باشد پلاک به اسمش نباشد به این افراد تعلق میگیره نه به کسی که چندتا کامیون داشته باشد کسی که پلاک به اسمش نیست بدید
سلام لطفا خواهشمندم برای پرداخت کرایه که واريز به موقع نمیکند یک تصمیم گرفته شود مگر راننده چکونه کمسیون. خرید لاستیک. خرید قطعه وووورا نقدی پرداخت شد ولی کرایه زود واريز نشد
باسلام و عرض ادب ،باتوجه به اینکه کامیونهای فرسوده پلاک عمومی هستند وصاحبانشان باجان و مالشان فقط و فقط در اختیار مملکت و خدمت به مردم ،بارهای کشور را حمل کرده و چرخه اقتصاد را به چرخش در آورده اند،این حقشان است که با اعطای تسهیلات و حمایت دولت به نوسازی ناوگانشان اقدام نمایند.متاسفانه تمامی این حمایت ها از مافیای کامیون شد حتی به گونه ای که اول ۳ سال کار کرده را مجاز کردند، بعداً ۵ سال کار کرده را .بجای اینکه میتوانستند ۱۰ سال کارکرده را که همان استانداردهای زیست محیطی ماشین صفر را دارا بود برای اسقاط سواران (خودرانندگان)مجاز میکردند،مسلما الان یک دستگاه ناوگان فرسوده در کشور نداشتیم.هر کدام از این خودرانندگان اسقاط سوار میتوانست یکدستگاه کامیون اروپایی مدل ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ که حدود ده هزار دلار بود را خریداری کند و سن ناوگان ما حداقل 35 سال جوانتر شده و میلیونها دلار در مصرف سوخت به دولت ارزآوری داشت.امان از دست آ..زاده ها که خون ما را تو شیشه کرده اند .گاها وزیر که بماند رییس جمهور هم در برابرشان هیچ کاری نمیتواند بکند.بدرود
منم با اسقاط یک دستگاه کامیون در قبال یک دستگاه جدید وارداتی موافقم
واردات کامیونهای بی کیفیت وجیب دلال وقطعه فروش و مکانیک واردکننده پرکن بسه ،خدا لعنت کنه باعث و بانی کسی که از چین وسیله میاره،ایران رو به گند کشیدید