| کد خبر: 270418 |

◄ حادثه شدید در راه آهن زاگرس؛ چند کیلومتر خط ریلی از بین رفت

این حادثه در ساعت یک و 20 دقیقه بامداد و در نزدیکی ایستگاه دو کوهه رخ داده است.

تین نیوز

تنها یک روز پس از خروج از خط دو واگن فله بر در راه آهن زاگرس حادثه  شدید دیگری بامداد امروز 15 فروردین در این محور رقم خورد.

به گزارش تین نیوز، این حادثه که کمتر از 24 ساعت پس از حادثه روز گذشته به وقوع پیوسته بسیارشدید تر از حادثه قبلی بوده است.

این حادثه در ساعت یک و 20 دقیقه بامداد رخ داده و طی آن هشت واگن قطار حامل واگن مخزندار و استراکچر ورق آهن در حدفاصل گل محک به بالارود در نزدیکی ایستگاه دو کوهه از خط خارج شده است.

گفته می شود در این حادثه حدود پنج کیلومتر خط از بین رفته و پیش بینی می شود تمامی قطارهای مسافری اعزامی محور از تهران به مقصد اهواز قطعا با تاخیر و توقف رو به رو گردند.

همچنین گفته شده است:

- سه سوزن اتومات کاملا نابود شده است. 

- خط یک و دو ایستگاه گل محک کاملا نابود شده است.

- سیستم چرخ و‌ محور و ترمز واگن‌ ها خسارت شدید دیده است.

این اتفاق در حالی در راه آهن زاگرس رخ داده که روز گذشته 14 فروردین نیز خروج از خط دو واگن فله بر در راه آهن زاگرس در حد فاصل چمسنگر به سپیدشت خط ریلی را مسدود کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس خبری که کانال خانواده راه آهن ایران منتشر کرده این ۲ واگن فله بر ۹۴۳ هزاری از خط ایستگاه چمسنگر خارج و موجب مسدودی خط شد.

این حادثه که در حد فاصل ایستگاه های چمسنگر به سپیدشت در راه آهن لرستان رخ داده منجر به آسیب جدی به دو کیلومتر خط و مسدودی خط شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی 16 6

    باسلام
    بیش از 20 میلیار تومان خسارت دیگر صرفا برای اینکه برخی از روسای قوم دولت اصرار دارند بر اینکه یک نخبه بر راه آهن حکومت کند و آنرا نابود کند و وزیر محترم که دنبال رییس جمهور شدن هستند تا وظایف وزارتی خود.
    دیگه از گریه هم گذشته واقعا باید بر حال راه آهن چه کرد؟؟؟
    طرفداران آقای میعد صالحی هم در پی شناسائی ما ها که از اردوگاه اشرف پیغام میدیم هستند
    جناب مختاری هم در حال توییت کردن دروغ های شاخدار که همه چیز خوبه و فقط دشمن داره ما را تخریب میکنه
    وسانحه بخشی از راه آهن هست وبود

    • ناشناس 9 2

      بهرحال تیم میعاد صالحی تیم فسادستیزیه خیر سرش!!!!!!!!!!!!!!!
      حالا چند صدتا سانحه هم اگه بده فدای سرش!!!!!!
      بگذریم از اینکه کسی که آقای رائفی پور اونجوری پته اش رو میریزه روی آب، در دایره فسادستیزان جا نمیگیره.

    • ناشناس 0 0

      فقط یاوه سرایی رسانه ای توسط باند محسن....‌ اینقدر هم احمق هستند فکر می کنند اینها مربوط به دکتر صالحی است

  • ناشناس 7 1

    آقای مختاری مدیرکل نپخته روابط عمومی راه آهن

    بیا بفرما
    بیا سوال همیشگیت رو بپرس. وقتی تیم شما گند می زنه، رییس به شما دستور می ده مصاحبه و ادعا کنی که یه عده هدفشون تخریب آقای صالحی است و برای این تخریب کافرما دارند. بیا سوالتو بپرس که کارفرمای این قطار کی بوده.

    البته شاید نیاز به زحمت شما هم نباشه. شاید رییست خودش اومد گفت که توی مخزن سوخت این قطار به جای گازوییل ، الکل ریخته بودند و قطار در حالت هشیاری نبوده و ...

  • ناشناس 6 1

    برادر تین خدمتتان یادآوری میکنم که شما یک رسانه قدیمی و تخصصی در عرصه حمل و نقل هستید. شما باید مرجع سایر رسانه ها باشید. خبرنگاران شما باید رپرتاژ تهیه و مصاحبه کنند. شما را چه شده که غالب خبرهای ریلی شما نقل از یک کانال بی هویت تلگرامی است؟ این کانال زمانی عربده ذوق میکشید که صالحی فساد ستیز آمده. حالا با همان ادبیات چندش آور علیه او تبلیغ میکند.
    خلاصه تین قافیه را نباز تو مرجع ما بودی برادر!

  • ناشناس 3 2

    سلام ازشماعزیزان درخواستدارم اگه میتونید گرفتاری جدیدمارو به مدیرعامل محترم راه اهن برسانید درراه اهن شرق باحجم زیاد کارواسترس بالاورو به افزایش کمبود تجهیزات ب عنوان نیروی انکال علایم کارمیکنیم ک راه اهن دچار وقفه درکارنشوداما ۳ماه هست که راه اهن شرق تمام وکل ۲۰ ساعت اضافه کاریهای ماروکلا حذف کرده وحق ماوریتهایی ک میرفتیم به ایستگاه رباط پشت بادام به عنوان نیروی تعمیرنگهداری علایم الکتریکیازدپوهای مختلف بدون بلیت رونصف کرده دراین شرایط اقتصادی انگیزه مون کم شده ک نتیجتا سهل انگاری میشه وحادثه مسافری یزد وهفتخوان شاهرود دوباره دراین ناحیه بزرگ شرق تکرار میشه خواهشن مشکل ماروپیگیری وب نتیجه برسانید لطفا،پول توی اینزمانه الان ارزش نداره اصلا ،الانم ک حقوقمون کمشده که بعد عید باافزایش توسط شورای کار میشه تقریبا همون مبلغ قبلی با انگیزه کار نمیتونیم بکنیم حوادث ناشی ازبی انگیزگی وسهل انگاری در شغل مادرراه اهن شرق درکمینه باوجودی ک شبانه روزخرابی ،انواع ماموریتها یابازدیدعلایم داریماماحق غذاهم اگرب رباطپشت بادام ماموریت بریم میدهند به تعداد۲روز،روزی۳۰هزارتومان حق غذا کلا،درصورتی که نیروهای شیفتی با ۱۰شبانه روزکاردرماه، ماهیانه ۶۰۰هزارتومان حق غذا میگیرند درهردپو ۳ نفریم با۵ایستگاه ثابت وایستگاهای خارج دپو هم ک میریم ،حق ماموریت نمیدهند حاضریم بریم کارگرخدمات یافضای سبز باشیم چون حقوق برابر وکارشونم سخت نیست بدون استرس جنگ اعصاب واوارگی درایستگاهای طول خط برا ماموریتهای مختلف ندارند مریض شدیم بیخوابی دچارشدیم دارو میخوریم ازبابت این شغل انکال جنگ اعصاب پیدا کردیم لطفا پیگیری فرمایید ممنون

  • Aah 1 1

    روز مزدان دائم،،قطع شدن ترمیم حق مسکن،،،قطع شدن حق ارزشیابی و ....در سال ۱۴۰۲،،ظلم مصاعف به کارگران،،،پناه میبریم بخدا و حقمان را از خدا پیگیری میکنیم،،در زمان مدیریت ایشان فقط قطع شدن حق فلان و حق فلان،،،نمیدانم چرا،،،بازنشستگی حداقلی با حداقل پاداش بازنشستگی در حکم،،،ایشان حق ما را قطع کرده و پاسخگو نیست،،،با مشاوران الکی،،،راه آهن در قهقرا و سراشیبی با مدیریت ضعیف ،،،،،