بازدید سایت : ۷۲۲۷۵

شاهکاری به نام حوادث ریلی در راه آهن

در یک حادثه ریلی دوبله دیزل فراری دو بلاک را حدود ۱۵ دقیقه طی کرده است.

شاهکاری به نام حوادث ریلی در راه آهن
تین نیوز |

 یکی از شبکه های اجتماعی از وقوع حادثه ای در شبکه راه آهن کشور  خبر داده و نوشته است: فاجعه فرار دوبله دیزل در ناحیه زاگرس به حدی بالا بوده که تنها با لطف خدا قطار مسافری ۱۱۹ اهواز تهران با ۴۰۰ مسافر وارد بلاک اعزام نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال خانواده راه آهن ایران، در این حادثه دوبله دیزل فراری دو بلاک را حدود ۱۵ دقیقه طی کرده و با تلاش رئیس قطار و لوکوموتیوران و بستن ترمز‌های دستی در فرازی کوتاه متوقف شده است.

این کانال تاکید کرده است : مدیریت ناحیه زاگرس حتی در خبر کردن آمبولانس، آتش‌ نشانی و مراکز امداد رسانی و اطلاع به استانداری و تشکیل کمیته ویژه و‌ کمیسیون، بسیار افتضاح عمل کرده است.

در ادامه این خبر آمده است: تمامی انتصابات ناحیه زاگرس با اعتراضات گسترده مواجه است.

به نوشته این کانال زاگرس حیات خلوت مدیران شده است و پرسنل روحیه کاری ندارند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    گوگوجانی رییس فعلی اداره کل سوانح راه آهن در ناحیه هرمزگان سانحه داد بلافاصله از مدیریت ناحیه هرمزگان به ستاد منتقل شد و سمت مدیر کلی سوانح راه آهن را گرفت !
    و این قصه در راه آهن و مدیریت پر ادعای مغرورانه کماکان ادامه دارد

  • عباس قربانعلی بیک پاسخ

    چاره‌ کار ریشه‌یابی فرار قطار است
    استاندارد آزمایش ترمز UIC 453 برای کاهش احتمال فرار قطار

    https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-267473

    • غلام

      سلام
      جناب قربانعلی بیک عزیز
      آزمایش ترمز مد نظر حضرتعالی معطوف به قطار و واگن است اینجا یک دوبله لکوموتیو سبک و سنگین بوده و بحث معمول این روزها ، یعنی خرابی لکوموتیو سنگین

  • غلام پاسخ

    تا عدالت در رسیدگی به سوانح نباشد
    تکرار حوادث حتی شدید تر اجتناب ناپذیر خواهد بود
    پس عدالت نیست
    تجربه نگاری و رسیدگی بدون غرض و مرض هم نیست
    نظارت درستی هم نیست

  • ناشناس پاسخ

    فقط جو سازی دریغ از یک پیشنهاد سازنده این نشون میده غرض دارید

    • ناشناس

      رسیدگی به سوانح و اطلاع رسانی آن را در بستری کاملا شفاف مدیران ارشد راه آهن انجام دهند
      خودبخود پنجاه درصد از عدالت رعایت خواهد شد
      و حوادث کاهش خواهد یافت
      این هم پیشنهاد ، البته اگر دنبال بهانه ، برای از زیر کار در رفتن نیستید