| کد خبر: 269754 |

تخلیه و بارگیری بیش از ۳۲۶ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس/۳۲۴ هزار مسافر در ۱۱ ماه امسال جابجا شد

مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: ۳۲۶ هزار و ۷۶۶ تن کالا در این پایانه ریلی، تخلیه و بارگیری شده است.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: ۳۲۶ هزار و ۷۶۶ تن کالا در این پایانه ریلی، تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، حسن زیودار، درخصوص آمار تخلیه و بارگیری کالا در راه آهن زاگرس، در ۱۱ ماهه امسال، گفت: در این مدت ۲۳۶ هزار و ۷۶۶ تن انواع کالا در این پایانه ریلی تخلیه و بارگیری شده است.

زیودار افزود: در ۱۱ ماه پارسال ۱۲۶ هزار و ۷۸۵ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس بارگیری شده است که در مدت مشابه امسال با رشد ۳۴ درصدی به ۱۶۹ هزار و ۵۰۱ تن رسید.

وی درخصوص واگن های بارگیری می گوید: در ۱۱ ماه امسال ۲ هزار و ۷۳۱ واگن بارگیری ثبت شده است که در مقایسه با پارسال که یکهزار و ۹۶۰ واگن بوده است، رشد ۳۹ درصدی نشان می دهد.

به گفته مدیر کل راه آهن زاگرس؛ میزان تخلیه کالا از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه پارسال ۴۸ هزار و ۱۵ تن ثبت شده است که با رشد ۴۰ درصدی در ۱۱ ماه امسال، به ۶۷ هزار و ۲۶۵ تن رسید.

وی ادامه داد: واگن های تخلیه در ۱۱ ماه پارسال ۸۷۳ مورد بوده است که با افزایش به یکهزار و ۲۲۳ مورد در مدت مشابه امسال، گویای رشد ۴۰ درصدی است.

زیودار تن کیلومتر مبداء – مقصد در مدت یادشده پارسال را ۷۳ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۱۶۵ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: این شاخص با رشد ۲۶ درصدی به ۹۲ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۷۰۰ کیلومتر در ۱۱ ماه امسال رسیده است.

وی با بیان اینکه تن کیلومتر مرزی در این مدت ۸۰۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۱۶ کیلومتر ثبت شده است، گفت: با توجه به اینکه این شاخص در ۱۱ ماهه پارسال ۷۶۸ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۸۷۹ کیلومتر بوده است، رشد ۴ درصدی نشان می دهد.

به گفته زیودار؛ تن کیلومتر خالص در ۱۱ ماه امسال ۸۳۴ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۱۱۹ کیلومتر به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۸۰۲ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۲۳۵ کیلومتر بود، رشد ۴ درصدی داشته است.

وی تن کیلومتر ناخالص ۱۱ ماه پارسال را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۱۸۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این رقم امسال با رشد یک درصدی به یک میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۳۰۴ کیلومتر رسیده است.

مدیر کل راه آهن زاگرس درخصوص آمار جابجایی مسافر در این پایانه ریلی گفت: در ۱۱ ماه امسال ۳۲۳ هزار و ۸۵۶ مسافر به وسیله ۵ هزار و ۱۵۴ رام قطار جابجا شدند، ضمن اینکه نفر کیلومتر ثبت شده در این مدت ۶۲ میلیون و ۵۰۴ هزار کیلومتر ثبت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.