| کد خبر: 265631 |

به مناسبت 26 آذر؛ روز ملی حمل و نقل:

◄ رانندگان؛ ستون صنعت حمل و نقل جاده ای

نیروی انسانی یعنی رانندگان در این صنعت از مهمترین عوامل مطرح و ستون صنعت حمل و نقل جاده ای هستند.

تین نیوز

راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا و عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در آستانه روز ملی حمل و نقل با گرامیداشت 26 آذر ماه روز ملی حمل و نقل گفت: فعالیت در شغل رانندگی ناوگان جاده ای، تنها با قدرت عشق و علاقه امکان پذیر است.

به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی با یادآوری تاریخچه نامگذاری این روز افزود: در دوران جنگ تحمیلی و به تبع آن، توقف حدود 100 کشتی باری در بنادر جنوبی کشور، بحران و مشکلات  به وجود آمده، مخارج سنگین دموراژ کشتی ها و ... رهبر فقید انقلاب در روز 26 آذر ماه سال 1362  فرمان جهاد تخلیه بنادر را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان ناوگان سنگین کشور به فرمان رهبر خود لبیک گفته به سوی بنادر حرکت کرده و جهاد تخلیه بنادر را در کارنامه زرین خود ثبت نمودند.

اتحادی عنوان کرد: رانندگان در 8 سال دفاع مقدس نیز پا به پای رزمندگان اسلام با حمل و ارسال مایحتاج جبهه ها به کشور خود خدمت کردند. 

این عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها تاکید کرد: رانندگان کشور در بحران های غیر مترقبه مانند زلزله، سیل و در عرصه های مختلف از تامین کالاهای اساسی و مایحتاج هموطنان خود تا جابجایی زائران اربعین حسینی، خالصانه در خدمت مردم هستند.

اتحادی با تاکید بر این که صنعت حمل و نقل به عنوان شریان و شاهرگ حیاتی در هر کشور، در ردیف مهمترین و زیر بنایی ترین بخش‌ها قرار دارد ، گفت: بی تردید در مناسبات اجتماعی اقتصادی جهان امروز ، حمل و نقل نقش و جایگاه ویژه ای دارد و نیروی انسانی یعنی رانندگان در این صنعت از مهمترین عوامل مطرح در این مقوله هستند.

وی رانندگان را امانتداران صادق، صاحبان کالا ها داست که بعضی مواقع کالاهایی را حمل می ‌کنند که چندین برابر قیمت کامیون آنهاست.

این راننده کامیون افزود: رانندگان امین و زحمت کش با دوری از همسر و فرزندان خود و کانون گرم خانواده خویش در شرایط سخت و دشوار با رانندگی طولانی مدت در خدمت جامعه هستند.

اتحادی خاطرنشان کرد: فعالیت در شغل شریف و پر افتخار و دشوار رانندگی جاده ای و حوزه حمل و نقل، تنها با قدرت عشق و علاقه امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کاوه 0 0

    درود و سپاس.
    رانندگان بی اهمیت ترین عضو جامعه محسوب میشن.دید خوبی نه مردم نه دولت به ما ندارن.
    اشتباه بزرگی کسی وارد این شغل بشه.کار سخت و داغون کننده ولی از بیمه کار همراه با تفریح.تازه این یکی از مشکلات این شغل هست.