| کد خبر: 262260 |

◄ شرط عجیب کامیون ساز مشهور کشور برای فروش قسطی + سند

کامیون ساز قدیمی و مشهور کشور برای خریدارانی که از این شرکت کامیون اقساطی با شرایط اجاره به شرط تمیلک خریداری کرده اند یک شرط عجیب و خارج از قاعده تعیین کرده است.

تین نیوز

پستی در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است که در آن ادعا می شود رانندگان و کامیوندارانی که از یک شرکت کامیون ساز داخلی ناوگان اقساطی خریداری کرده اند با شرایط عجیبی روبه رو شده اند که خود نیز دلیل آن را نمی دانند.

به گزارش تین نیوز، در این پست ادعا می شود کامیون های فروخته شده توسط یکی از شرکت های کامیون ساز داخلی با شرایط خاصی به فروش می رسد. به این معنا که خریداران پس از خرید ناوگان اقساطی از این کامیون ساز، به عنوان مالک ناوگان مجبور به امضای تعهدنامه ای شده اند که به هیچ وجه با شرایط مالکیت خصوصی مطابقت ندارد.

خبرهای مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

تامین سوخت کامیون های وارداتی خارجی با مشکل مواجه شد

 

◄ پیش فروش کامیون چینی رقیب بنز دماغ دار با تحویل 1.5 ماهه

رانندگان کامیون این پرسش را در شبکه های اجتماعی مطرح کرده اند که وقتی اقساط کامیون را تسویه کرده اند، به چه دلیل این شرکت از آنان که اکنون به طور قانونی مالک کامیون هستند تعهدنامه پیمایش و تسویه مالی دریافت می کند؟

آنان عنوان کردند: این کامیون ساز چرا از مالک کامیونی که اقساط ناوگان را تسویه کرده است و طبق قرارداد و اتمام قرارداد اجاره به شرط تملیک می بایست بدون پیش شرط و قید و شرط سند ناوگان را مستقیما به نام صاحب کامیون بزند، تعهدنامه می گیرد؟

فیلم جنجالی و پربازدید امروز را ببینید: 

◄ عجیب ترین تصاویر از تصادف شدید سمند و کیا سراتو پلیس راه ایران + فیلم

براساس پیگیریهای انجام شده توسط خبرنگار تین نیوز، این ادعا از سوی شرکت کامیون سازی مذکور تکذیب شد.

ضمنا نگاهی اجمالی به تعهد نامه منتشر شده، نشان میدهد که این تعهد نامه دارای ضعف های انشایی و املایی بوده و فاقد جنبه های حقوقی است.

پست شبکه اجتماعی منتشر شده:

پست شبکه های اجتمعای تعهد خرید کامیون

متن تعهدنامه را در ادامه می بینید:

تعهدنامه خریداران کامیون

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    کامیونهای جایگزین فرسوده به نظرمن فقط بایستی مالک فرسوده رانندگی آن را به عهده داشته باشد و تا ده سال حق فروش نداشته باشد این پیمایش وسرویسهای دوره ای شاید عجیب باشد اما بنظر هدف جلوگیری از دلالی باشد واینکه دلالان کامیونهای اسقاطی را ازرانندگان خریده اند و خود را جای راننده جا بنزنند البته متن قرارداد شاید کارشناسی نباشد اما اینکه نوشته فروش به شخص ثالث ممنوع است یعنی خود مالک باید کامیون را نگهداری وکارکند اگر کشف شود طرف دلال بوده هوشمند ووکارت سوخت باطل میشود .اگر دقیق وبدون شبهه اجرا شود خوب است.

  • علیرضا 2 1

    با سلام دقیقا سایپا دیزل بهترین کار رو می کنه اینکه شرط میزاره خودرو نخوابه یعنی می خواد از وجود دلال جلوگیری کنه

  • بهرام نظری 2 1

    سلام خدمت همه دوستان و همکاران عزیز.
    میخوام بدونم میشه اینطوری منم ماشیندار بشم؟؟؟ یااینکه دوستانی که ماشیندار هستن ازتون خواهش میکنم منه جوون دستمو بند کنید با ماشینتون کار کنم. من ۶ساله پایه یک گرفتم و از ۱۵ سالگی باماشین بودم و کارکردم وشاگردی کردم و تجربه زیادی به دست اوردم

  • کاوه عربانی 2 0

    شرایط اقساطی یعنی کشنده ۵میلیاردی و ۶۰۰تا۷۰۰میلیون نقدی و مابقی دراقساط بلندمدت ۷۲الی۸۴ماهه
    به این ترتیب هم فروش تولیدکنندگان کشندهاوکامیونها بالامیره و هم رانندگان مالک میشن نه شرکتهاونهادهای حکومتی