| کد خبر: 259499 |

◄ کتمان کاهش حمل بار و مسافر ریلی، تغییری در واقعیت ایجاد نمی کند

به اعتقاد کارشناسان حوزه ریلی، کتمان کاهش حمل بار و مسافر ریلی، تغییری در واقعیت ایجاد نمی کند.

تین نیوز

شماری از کارشناسان ریلی با توجه به شرایط فعلی شرکت راه آهن ، اظهار امیدواری کردند، وزیر راه و شهرسازی با جابجایی مدیر عامل راه آهن، در جهت بهبود وضعیت این شرکت گام بردارد.

به گزارش تین نیوز، کارشناسان ریلی در یک کانال تلگرامی با عنوان « متخصصان ریلی ایران » با بیان این که شرکت راه آهن یکی از کلیدی ترین و مهمترین سازمان های تحت تصدی وزیر راه و شهرسازی است، ابراز امیدواری کرده اند که مهرداد بذرپاش، سید میعاد صالحی مدیرعامل فعلی راه آهن را به سازمان های مناسب تری خصوصا از جنس فرهنگی که مضرات و خطرات ضعف مدیریت در آنها کمتر از راه آهن باشد، منتقل نماید.

یکی از نقدهای وارد شده به صالحی، اظهارات وی در مورد افزایش حجم و ساختار راه آهن است که کارشناسان ریلی در این زمینه عنوان کرده اند:  به چه دلیل ایشان به دنبال افزایش حجم و ساختار سازمان راه آهن است، حال آنکه هم اکنون هم این شرکت با اضافه تعداد کارکنان و عدم بهره وری خصوصا در بخش های ستادی مواجه است. ایشان ابتدا به سر و سامان دادن وضع فعلی سازمان تحت تصدی خود بپردازد سپس موضوع افزایش تعداد کارکنان و حوزه های کاری را مورد توجه قرار دهد.

در این مطلب و در بخش دیگری از نقد عملکرد مدیرعامل راه آهن با تاکید به عدم اشاره صالحی به وضعیت نابسامان فعلی راه آهن در بخش های مختلف خصوصا کمبود دیزل، کاهش بهره وری در بخش های مختلف عملکردی، کاهش حمل بار و مسافر ریلی، حذف اجباری قطارهای مسافری، مشکلات کارکنان قطارهای مسافری و ... آمده است:  با کتمان، تغییری در واقعیت ایجاد نمی شود.

کارشناس در نهایت تاکید کرده اند: امید است وزیر راه و شهرسازی هر چه زودتر فکری به حال راه آهن ج.ا.ا. به عنوان یکی از کلیدی ترین و مهم ترین سازمان های تحت تصدی خود نماید و مدیرعامل فعلی راه آهن را به سازمان های مناسب تری خصوصا از جنس فرهنگی که مضرات و خطرات ضعف مدیریت در آنها کمتر از راه آهن باشد، منتقل نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 2

    بیچاره متخصصان خبر ندارند که زور آقای بذرپاش به آقای میعاد صالحی نمیرسد و حق جابجایی ایشان را بدون اجازه حامی سیاسی ایشان ندارند.
    الان دیگر همه میدانند که آقای میثم ن. حتی به معاون اول رییس جمهور یعنی آقای مخبر هم اجازه تغییر سیدمیعاد صالحی را نمیدهد، چه برسد به اینکه وزیر چنین اجازه ای داشته باشد.
    آقای میثم ن. ! بدانید که در کشت و کشتار ناشی از سوانح ریلی شریک هستید.

  • كارشناس ريلي 1 1

    خدا به داد مردم برسد از دست اين مديرعاملي كه حمل ريلي كشور را گروگان گرفته كه خود را اثبات كند