| کد خبر: 257242 |

◄ انعام اجباری منجر به قتل راننده کامیون توسط متصدی جایگاه سوخت شد

رانندگان و کامیونداران از قتل یک راننده کامیون در جایگاه سوخت توسط متصدی جایگاه خبر داده اند.

تین نیوز

رانندگان و کامیونداران از قتل یک راننده کامیون در جایگاه سوخت توسط متصدی جایگاه خبر داده اند.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در شبکه های اجتماعی خبر داده اند، یک راننده کامیون در پی اعتراض به اخذ مبلغ بیشتر از هزینه سوخت از سوی متصدی جایگاه، به قتل رسیده است.

بر اساس آن چه در شبکه های اجتماعی عنوان شده، اپراتور جایگاه مبلغی بیشتر از هزینه سوخت خریداری شده از کارت راننده برداشت کرده که با اعتراض راننده مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

در پی این اعتراض راننده و اپراتور با یکدیگر درگیر می شوند که متصدی جایگاه با استفاده از سلاح سرد راننده را مورد ضرب و شتم قرار داده و موجب مرگ راننده مذکور می شود.

راننده مذکور که اسماعیل علیوند نام داشت در این حادثه که روز شنبه 20 خرداد 1400 رخ داده به دلیل شدت جراحات جان سپرده و در آرامگاه باسمنج که یکی از بخش های زیر مجموعه شهرستان تبریز است به خاک سپرده شده است.

به گزارش تین نیوز، این اتفاق درحالی رخ داده که رانندگان کامیون بارها از اخذ مبالغی از آنان با عنوان انعام که برای دریافت خدمات از بخش های مختلف از جمله سوخت، حواله بار، باسکول، پارکینگ، بیجک، انبار، لودر و ... مجبور به پرداخت آن هستند، انتقاد کرده اند.

دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل در اینستاگرام ما امکان پذیر است. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

آنان تاکید می کنند تا زمانی‌که رانندگان مجبور به پرداخت پول زور (انعام اجباری) باشند و این شغل به جایگاه و ارزش واقعی خود نرسد، مشکلات حل نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه بارها این مشکل از سوی رانندگان مطرح و رسانه ای شده است اما روند دریافت انعام اجباری از آنان، در ازای ارایه خدمات ارایه شده همچنان ادامه دارد که در اخرین مورد آن به درگیری مرگبار راننده کامیون و متصدی جایگاه سوخت انجامیده است.

راننده به قتل رسیده

راننده مقتول

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 2 0

    هیچکس نیست رسیدگی کنه پمپ چی پول زور میگیره هیچ کس هم راضی نیست از پولی که میده.بدونید که میگیرید ولی با ناله و نفرین چون کاری انجام نمیدید خودمان سوختگیری میکنیم. حرام است حرام

  • هاشم 3 0

    بارها برای من پیش اومده که درخواست پولهای اضافه یاهمون انعام کردن وباعث اعصاب خوردکردن وبحث میشن ومیگن راضی نیستیم ودرعمل برای راننده هیچ کاری نمکنن وطلب پول الکی دارن نرخ هم دارن به کرایه ت هم نگاه می‌کنن کموزیادش هم براشون نرخش فرق داره اگه کسی دوست داره بایدراضی باشه پمپ چی ها که واقعابعضی هاشون قانون هایی میذارن عمدی که بتونن کاسبی کنن مملکت که وجدان کاری معنا نداره ودولتش حقوق کارگرشونمیده وسواری مجانی ازمردمش بدون هیچ هزینه ای میخادهمینه برای پول قتل ربا دزدی زیاده خواهی فحشا بدبختی میاره فقرعامل اصلیه به امیدروزی که مردم کشورم اینطورداغهانبینن سخته خدابه خانواده صبربده روحت شادهمکارعزیزم

    • ناشناس 2 0

      انعام اجباری دیگه چیه اخه.مگه بخاطر کارش حقوق نمی گیره،وظیفه اش بوده،راننده خواست انعام میده نخواست انعام نمیده.

  • ناشناس 1 0

    چرا چاقوکشی....