| کد خبر: 254647 |

◄ غارت 25 تن بار گندم یک کامیون واژگون شده

شماری از رانندگان و کامیونداران از سرقت 25 تن بار گندم کامیونی که در یکی از جاده های کشور واژگون شد، خبر دادند.

تین نیوز

شماری از رانندگان و کامیونداران از سرقت 25 تن بار گندم کامیونی که در یکی از جاده های کشور واژگون شد، خبر دادند.

به گزارش تین نیوز ، 15 اسفند ماه پارسال بود که  فیلمی از سرقت بار گندم یک کامیون واژگون شده، در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این رخداد در یکی از جاده های جنوب شرق کشور رخ داده و طی آن بار گندم کامیون توسط ساکنان و رهگذران غارت شده بود.

در فیلمی که راننده کامیون از محل حادثه منتشر کرد، مشخص بود که تعدادی از ساکنان منطقه و رهگذران بدون توجه به درخواست های او، در حال سرقت بار کامیون هستند.

پس از انتشار این فیلم و با گذشت چند روز فیلم دیگری در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن غارت بار کامیون توسط مردم از سوی فردی که ادعا می کرد راننده همان کامیون است، تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

سرقت بار کامیون واژگون شده توسط مردم اشک راننده را درآورد+ فیلم

مدتی از انتشار فیلم دوم نگذشته بود که برخی رانندگان و کامیونداران که راننده کامیون واژگون شده را می شناختند و با او در ارتباط بودند عنوان کردند که فیلم دوم جعلی است و فردی که در فیلم صحبت می کند راننده کامیون واژگون شده نیست و بار کامیون مورد نظر به واقع غارت شده است.

اکنون یکی از فعالان بخش حمل و نقل جاده ای کالا، گزارش نیروی انتظامی از آن حادثه را در اختیار تین نیوز قرار داده که بیانگر سرقت 25 تن بار کامیون واژگون شده توسط مردم است.( مستندات در تین نیوز موجود است)

سید فخرالدین شریعتی راننده کامیودار همچنین در مورد این واقعه در شبکه های اجتماعی نوشت: در فیلم اول که با صدای خود راننده ضبط شده کاملا روشن و واضح دیده می شود که افرادی در حال غارت بار این تریلر هستند.

این راننده کامیون با بیان این که رانندگان  کامیون درد هموطنان آن مناطق را ( جنوب شرق کشور) که حتی از حداقل امکانات زندگی محروم هستند درک می کنند و می دانند از سر ناچاری دست به چنین اقدامی زده اند، گفت: متاسفانه چند روز پس از حادثه، فیلم دیگری در شبکه های مجازی باز نشر شد که صد در صد کذب و ساختگی و کارگردانی شده بود.

وی عنوان کرد: واقعا برای سازندگان این فیلم بسیار متاسفیم که به جای بررسی علت این گونه اعمال (غارت اموال دیگران )، به دروغ رانندگان را در جامعه زیر سوال می برند و همچنین برای آن فرد راننده نما که در فیلم دوم به جای راننده فیلم اول صحبت می کند بسیار متاسفیم.

شریعتی افزود: با توجه به صورتجلسه و گزارش فرماندهی انتظامی بخش لاشار نیک شهر که در آن به صراحت قید شده در مرحله اول قبل از رسیدن نیروهای انتظامی حدود 20 تن از این محموله به تاراج رفته و پس از ترک محل حادثه از سوی ماموران نیز پنج تن  دیگر آن به سرقت رفته است از دایره حقوقی سازمان راهداری کل کشور به عنوان متولی رانندگان درخواست داریم با ورود به این مسئله برای مشخص شدن کامل و به دور از دروغ و فریب این واقعه و تنویر افکار عمومی اقدام  شود.

وی همچنین خواستار تامین امنیت جاده ها و رانندگان از سوی نیروی انتظامی شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    فیلم اول راننده اصفهانی بود میگفت: من چه جور مقابله کنم با آنها، من که بروسلی نیستم، من جکی جان، نیستم. اگر نبوده قطعا راننده بوده و صحت دارد. چه اتفاقاتی بدی. پلیس راه باید جدی تر از همیشه اقدام کند. از همین جا هم سلام و خسته نباشید خدمت پلیسان راه عرض مینمایم.