بازدید سایت : ۸۵۸۰۱

ترس‌ هایی از یک سقوط

در سقوط یک هلیکوپتر با کمتر از ۲۰ سرنشین که تمامی افراد داخل آن رده بالا بودند چه چیزهایی متوجه شدیم؟

تین نیوز |

در سقوط یک هلیکوپتر با کمتر از ۲۰ سرنشین که تمامی افراد داخل آن رده بالا بودند چه چیزهایی متوجه شدیم؟

۱- هلیکوپتر ثبت سازمان هواپیمایی کشوری نبوده است!

۲- بالگرد بعد از تعمیر به چرخه عملیاتی بازگشته!

۳- هلی کوپتر مخصوص عملیات امدادی بوده و فرض کنید مسافرانش به جای وزیر و مدیر که حضورشان باعث می شده تا با وسواس بیشتری وسیله مورد بررسی پرواز قرار گیرد، مصدومان تصادف، سیل یا زلزله بودند... آن وقت چه می شد؟

۴- نحوه مدیریت پس از حادثه به قدری شوکه کننده بود که در عدم حضور نیروهای متخصص هر کس هر چه می خواست انجام داد! مثلا وزیر که از ناحیه سینه و سر آسیب دیده بود را با کمترین رعایت نکات ایمنی و فیکس سر و گردن، به بدترین شکل ممکن از زمین بلند و روی برانکارد قرار دادند. 

۵- نحوه اطلاع رسانی هم دیگر اوج هماهنگی بود. از حال آنها مساعد است و درمان سرپایی رسیدیم به کما و خواب مصنوعی! 

این همه ضعف مدیریت، عدم کنترل فضا و نبود امکانات لجستیکی در سقوط یک هلیکوپتر با کمتر از ۲۰ سرنشین اگر تبدیل به زلزله ۷ یا ۸ ریشتری شود ببینید چه فاجعه ای رقم خواهد خورد!

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.