| کد خبر: 247487 |

◄ متوسط عمر ناوگان سواری کرایه بین شهری به 13 سال رسید/ راهکار چیست؟

در حالی که سن فرسودگی ناوگان حمل و نقل سواری کرایه معمولا 10 سال در نظر گرفته می شود به گفته فعالان بخش سواری کرایه کشور، متوسط عمر ناوگان سواری کرایه به حدود 13 سال رسیده است.

تین نیوز

در حالی که سن فرسودگی ناوگان حمل و نقل سواری کرایه معمولا 10 سال در نظر گرفته می شود به گفته فعالان بخش سواری کرایه کشور، متوسط عمر ناوگان سواری کرایه به حدود 13  سال رسیده است.

به گزارش تین نیوز، این موضوع نشان می دهد نوسازی ناوگان سواری کرایه کشور باید مورد توجه جدی مسئولان مرتبط قرار گرفته و با سرعت بیشتری انجام شود.

اما این اقدام به دلیل افزایش شدید قیمت خودرو در چند سال اخیر، روند کندی داشته و حتی می توان گفت تقزیبا متوقف شده است.

در این زمینه یکی از رانندگان ناوگان سواری کرایه در شبکه های اجتماعی نوشت: یکی از اصلی ترین مشکلات ناوگان سواری کرایه، نوسازی ناوگان فرسوده است و بهترین راه حل آن نیز استانی کردن نوسازی ناوگان به جای کشوری  بودن آن است.

وی در توضیح این امر گفت: اگر در هر استان اقدامات لازم برای نوسازی ناوگان، بدون مراجعه به تهران، نوسازی ناوگان از طریق ستاد تسهیل موانع تولید و خدمات استان ها با همکاری نهادهای حمایتی خصوصا بنیاد برکت هر استان با ظرفیت بانک های استانی با  ۱۰۰درصد تسهیلات بدون آورده متقاضی انجام شود، نتایج بهتری به دست می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.