| کد خبر: 246860 |

درخواست یک پیشکسوت راه آهن با توجه به شرایط مرزهای عراق:

◄ قطارهایی که عازم مرز هستند به همراه مسافران به مبدا حرکت بازگردند

یک پیشکسوت راه آهن با توجه به شرایط مرزهای عراق درخواست کرد قطارهایی که عازم مرز هستند به همراه مسافران به مبدا حرکت بازگردنند.

تین نیوز

در حالی که مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده با توجه به اعلام ستاد اربعین تا اطلاع ثانوی سفرهای عراق لغو و فعلا سفرها به سمت تمام پایانه های مرزی عراق متوقف شده است و باید منتظر تصمیمات بعدی این ستاد باشیم، یک کارشناس حمل و نقل گفت: به عنوان یک راه آهنی که عمری را در ایجاد ایمنی آن گذراندم خواهش می کنم دستور برگشت قطارهایی که عازم مرز هستند را داده و مسافران را به مبدا حرکت بازگردانند.

به گزارش تین نیوز، رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان راه آهن تهران گفت: وضعیت مرزهای ایران و عراق و تجمع هزاران زائر در پشت مرز، آشفتگی بی‌حد و حصر در آن سوی مرز و نیز اعلام سرآسیمه بزرگان تدارک این سفر به ترمینال‌ های سرتاسر کشور برای اینکه جلوی مسافرت زوار را بگیرند که دیگر عازم سفر نشوند، حتما سرگردانی آنهایی را در پی دارد که فارغ از همه خبرها سواره و پیاده در حال نزدیک شدن به مرزها هستند و چه آنهایی که در قطارها در حال حرکت هستند.

محمود حشمتی در باشگاه متخصصان تین نیوز نوشت: به عنوان یک راه آهنی که عمری را در ایجاد ایمنی آن گذراندم خواهش می کنم دستور برگشت قطارهایی که عازم مرز هستند را داده و مسافران را به مبدا حرکت بازگردانند.

او ادامه داد: هرچند عدم تفکر در این روزها کاملا در همه زمینه‌ ها از  جمله به کارگیری افراد بی تجربه با ادعای زیاد در مناصب کشوری مشهود است، ولی نگرانی شدیدی دارم که این حجم لجام گسیخته هجوم به مرزها به فاجعه‌ ای ختم گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اکبر 1 1


    قطار با مسافران رفته برگردد مسافرانی که بلیط خریده تند و می خواهند از مرز برگردند چه کنند سماغ بمکند حتما برای سلامتی شأن خوب است
    نکته دیگر شما الان در مرز هستید و از آنجا راهکار می دهید یا مثل قبلی از روی صندلی در خانه و منزل راهکار می دهید،
    هر که همت خالصانه و پرت برای خدمت دارد شرف بر همه آنها دارد که معمولا جوان‌ترها اینگونه اند

  • ناشناس 0 1

    مشکل مرز عراق سریعا حل شد منتها مشکل اینگونه کارشناسان خودخوانده هیچوقت حل نمیشود