| کد خبر: 243345 |

◄ نرخ محاسبه شده بر اساس تن-کیلومتر، خالص دریافتی رانندگان است

نرخ محاسبه شده بر اساس شاخص تن - کیلومتر (کرایه پایه) خالص دریافتی رانندگان بوده و کمیسیون، عوارض جابجایی، بیمه و ... باید جداگانه محاسبه و به آن اضافه گردد.

تین نیوز

به استناد آیین نامه اجرایی مصوبه ۲۰۹ شورایعالی ترابری (بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴ مدیرکل وقت دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری) و به استناد رای هیئت دیوان عدالت اداری مورخ ۱۴۰۰.۰۵.۲۴ مبنی بر قانونی بودن بخشنامه مذکور و همچنین به استناد نامه شماره 20739 سازمان راهداری، نرخ محاسبه شده بر اساس شاخص تن - کیلومتر (کرایه پایه) خالص دریافتی رانندگان بوده و کمیسیون، عوارض جابجایی، بیمه و ... باید جداگانه محاسبه و به آن اضافه گردد.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا، با بیان این مطلب گفت: اینک که قانون و مسئولان مافوق در سازمان راهداری بار دیگر بر حقانیت این موضوع تاکید نموده اند، سکوت، مسامحه و عدم مطالبه این حق قانونی هیچ توجیهی ندارد.

بیشتر بخوانید:

این راننده کامیون افزود: مقتضی است مسئولان صنفی سراسر کشور، نسبت به عملیاتی شدن این مهم از مدیران کل استانی مطالبه گری نموده و در صورت استنکاف از اجرا، ضمن انعکاس موضوع به مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان، مکاتبات لازم با استانداری و فرمانداری محل را در دستور کار قرار دهند.

نامه حمدالهی 1
نامه مربوط به کرایه رانندگان ناوگان باری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدجواد ابویی 0 0

    با سلام
    بندرعباس از روز اول تا حالا اجرا این طرح داره کلاه سر راننده میذاره باری که تو سالن اعلام مشه و کرایه صافی راننده هست ولی باربری دوباره ۱۰درصد کمیسیون را کم مکنه
    از مقامات مسول خواهشمندیم به این موضوع مهم رسیدگی بیشتری به عمل اورند