| کد خبر: 243017 |

◄ شیوه اجرای قانون به انحراف اتوبوس منجر شد و راننده را بستری کرد

این رفتار چنان ترس و وحشتی در بنده ایجاد کرده بود که در بین راه دچار ناراحتی قلبی و تپش قلب شدید و سست شدن دست و پا شده و به حاشیه جاده منحرف شدم.

تین نیوز

 از جمله توصیه های مجریان قانون به رانندگان این است که در هنگام رانندگی شتابزده تصمیم‌ گیری نکنند و همواره یک راننده ارام و محتاط بوده و از ایجاد وضعیتی که به تحریک سایر رانندگان می‌انجامد خودداری نمایند.

به گزارش تین نیوز، اما آیا عدم تصمیم گیری شتابزده و داشتن آرامش فقط از سوی رانندگان ضروری است یا مجریان قوانین راهنمایی و رانندگی نیز نیازمند رعایت این توصیه ها هستند؟

اواخر هفته گذشته (چهارشنبه 21 اردیبهشت) یک راننده اتوبوس در تماس با خبرنگار تین نیوز به شرح ماجرایی پرداخت که قابل توجه بود.

او که به عنوان راننده یکی از معادن فعالیت می کند، گفت: راننده اتوبوسی هستم وکه کارم جابجایی کارگران یک معدن است، در حال انجام کار بودم که در نزدیکی معدن، ناگهان با تعدادی افراد لباس شخصی مواجه شدم که مانع از ورود اتوبوس شده و اتوبوس را متوقف کرده و مدارکم را خواستند.

وی افزود: با توجه به حضور ناگهانی این افراد در مسیر و همچنین با توجه به این که لباس شخصی بودند دچار وحشت شدم و پرسیدم که چه کسانی هستند که بدون ارایه مدارک شناسایی اتوبوس را متوقف کرده و مدارک بنده را طلب می کنند که آنان خود را رئیس و کارکنان حراست معدن مذکور معرفی کردند و کارگران معدن حاضر در اتوبوس نیز تایید کردند این افراد از حراست هستند.

او که نامش محفوظ است، ادامه داد: این افراد در ادامه بنده و سرنشینان اتوبوس را پیاده کرده، مدارک بنده را گرفته و به ما گفتند همگی از اتوبوس فاصله بگیریم و در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی کرده، به این توضیح بسنده کردند که پلیس تماس گرفته و گفته که مدارک راننده اتوبوس اخذ شود و اکنون نیز پلیس در مسیر است و تا چند دقیقه دیگر می رسد.

وی افزود: توقف ناگهانی اتوبوس و این که گفته شد از اتوبوس فاصله بگیریم موجب وحشت بنده و سرنشینان اتوبوس شد به طوری که حتی فکر کردیم شاید مواد منجره در داخل اتوبوس کار گذاشته شده است.

او گفت: پس از هشت دقیقه گشت نامحسوس پلیس به محل توقف ما رسید و وقتی مشکل را از آنها پرسیدم متوجه شدم این اقدامات به دلیل صحبت کردن چند لحظه ای بنده با تلفن همراه در هنگام رانندگی بوده است.

راننده اتوبوس تاکید کرد: اگرچه پلیس در نهایت بنده را بخشید و مدارک را رسید نکرد و به رانندگی ادامه دادم اما این رفتار چنان ترس و وحشتی در بنده ایجاد کرده بود که در بین راه دچار ناراحتی قلبی  و تپش قلب شدید و سست شدن دست و پا شده و به حاشیه جاده منحرف شدم و در نهایت سرنشینان اتوبوس با اورژانس تماس گرفته و با کمک تیم امدادی اورژانس احیا شدم، پس از آن نیز راننده کمکی درخواست کردم، چرا که خودم قادر به رانندگی نبودم.

وی عنوان کرد: از مسئولان درخواست دارم وقتی قوانین را وضع می کنند بر نحوه اعمال آن قانون هم نظارت داشته باشند تا خدای نکرده چگونگی اجرای قانونی که برای حفظ جان مردم تصویب شده، موجب از بین رفتن جان آنان نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 8

    نه کتکی زدند و نه توهینی کردند از چی ترسیدی؟

    • ناشناس 2 2

      راننده اتوبوس بودن خیلی سخته وقتی که سر تخلف ناچیز برا چند وقت دفترچه کارت رسید میشه و بعدش میمونی با این گرانی چطور خرج زن و بچه رو بدی از ۱۰۰تا کتک و توهین بدتره...

    • ناشناس 0 1

      اون حتما یک چیزی در اتوبوس داشت که پلیس نباید میدید برای همین ترسیده بود و فکر کرده بود پلیس برای اون مورد توقیفش کرده