| کد خبر: 238595 |

◄ درخواست یک عضو شورای شهر برای اصلاح بودجه ۱۴۰۱

عضو شورای شهر سراوان از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس خواست برای اصلاح بودجه ۱۴۰۱ و سهم این استان در بودجه تلاش کنند.

تین نیوز

عضو شورای شهر سراوان از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس خواست برای اصلاح بودجه ۱۴۰۱ و سهم این استان در بودجه تلاش کنند.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا درزاده سرجویی این در خواست را در قالب یادداشتی در کانال تلگرامی خود مطرح کرد و در توصیف جاده های این استان نوشت: جاده های مرگی که جان می گیرد و وجدان هایی که خود را به خواب زده اند.

وی افزود: سالهاست که جاده های مرگ در این استان جان هزاران نفر را گرفته و همچنان می گیرد، جاده های غیر استاندارد و معیوبی که هیچ خانواده ای در بلوچستان را از غم و درد و رنج بی نصیب نگذاشته و چه سرمایه های انسانی و چه جوانانی را که همین جاده های مرگ از ما نگرفته است.

عضو شورای شهر سراوان ادامه داد: استانی که در آمار تصادفات جاده ای جزو سه استان بالای کشور بوده و اگر نسبت به جمعیت استان این مقایسه صورت گیرد، قطعا با تفاوتی فاحش صدر را در اختیار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: استانی که کمترین میزان بزرگراه و جاده های دوبانده و استاندارد را در کشور به خودش اختصاص داده است و صد افسوس که در این کشور هیچ کس صدای این مردم مظلوم را نمی شنود. حتی زمانی که عضو قوه مقننه کشور در همین جاده ها پرپر گشت و تمام کشور و مجلس از وجود جاده های غیر استاندارد در این استان باخبر شدند (با فرض بر اینکه قبلا خبر نداشتند).

بیشتر بخوانید:

درزاده سرجویی خاطرنشان کرد: افسوس و صد افسوس که با گذشت چهار دهه و روی کارآمدن انواع دولت های اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو و معتدل و ... همچنان مردم استان ما از داشتن حق و حقوق اولیه شان محروم هستند. مردم استانی که بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات دارند.

وی با بیان این که شاید این بی توجهی مزد مشارکت بالای این مردمان نجیب و مرزدار است، گفت: این روزها که بودجه دولت تقدیم وکیلان ملت شده، ناامیدی و یاس ما بیش از پیش گشته است چرا که متاسفانه همچنان هیچ نگاهی همچنان به این جاده های مرگ و توسعه عقب مانده ترین و محروم ترین استان کشور در حوزه های مختلف، وجود ندارد.

این عضو شورای شهر سراوان خطاب به نمانیدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: نمایندگان محترم استان، خواهشمندیم به جای چیدن ترکیب های ۳ ، ۲ ، ۲ و ... همصدا فکری به حال این جاده های مرگ نمایید. برای یک بارهم که شده نسبت به این موضوع همصدا شده و به هر طریقی که می توانید صدای این مردم مظلوم را به گوش دولتمردان و مسئولان برسانید و برای اصلاح بودجه ۱۴۰۱ همت نمایید.

وی افزود: اگر می دانید که توان لازم را ندارید و یا صدایتان شنیده نمی شود دسته جمعی استعفا دهید تا روسفید و خوشنام صفحات تاریخ گردید وگرنه هر مادری که داغدار و هر طفلی که یتیم و هر زنی که بیوه می شود آهش گریبان تان را خواهد گرفت.

درزاده سرجویی ادامه داد: یک بار مسئولان مربوطه و دولتمردان را به جای سفر هوایی با ماشین های با کیفیت ایرانی از جاده های مرگ استان به شهرهایتان ببرید تا با بندبند وجود و تک تک سلول های بدنشان درک و مشاهده کنند که مردم ما چه می کشند.

وی افزود: استاندار محترم، جناب مدرس خیابانی، لطفا تمام تمرکزتان را بر روی جاده های مرگ استان بگذارید اگر همین یک کار را در طول چهار سال انجام بدهید این مردم هرگز نام و یاد شما را فراموش نخواهند کرد.

سراوان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است و در جنوب شرقی ایران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.