| کد خبر: 235881 |

◄ سازمان راهداری؛ تعیین کننده روش اخذ کمیسیون شرکت های حمل و نقلی

نوید خیرمند در عین حال از غلامحسین دغاغله درخواست کرد اجرای موضوع نامه ۹۹.۰۴.۱۴ با شدت و حدت بیشتری توسط این مقام دولتی و مدیران کل سازمان در سراسر کشور در دستور کار قرار گیرد تا بدین وسیله یکی از اصلی ترین اهداف تن کیلومتر محقق گردد.

تین نیوز

 یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا از تلاش های مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جهت تعیین میزان و روش اخذ کمیسیون شرکت های حمل و نقلی تشکر کرد.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند در عین حال از غلامحسین دغاغله درخواست کرد اجرای موضوع نامه ۹۹.۰۴.۱۴ با شدت و حدت بیشتری توسط این مقام دولتی و مدیران کل سازمان در سراسر کشور در دستور کار قرار گیرد تا بدین وسیله یکی از اصلی ترین اهداف تن کیلومتر محقق گردد.

در پیامی که نوید خیرمند  در شبکه های اجتماعی خطاب به مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منتشر کرده، آمده است: نظر به اینکه با درایت جنابعالی علی رغم تلاش یکی از شرکت های حمل و نقلی که به خیال خود با شکایت در دیوان می تواند آیین نامه اجرایی تن کیلومتر که مکمل مصوبه ۲۰۹ شورایعالی ترابری است را ابطال نماید، رای دیوان به نفع سازمان صادر و نظر سازمان را فصل الخطاب در تعیین میزان و روش اخذ کمیسیون شناخته است، مراتب تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی ابراز نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را خواستارم.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: همچنین با توجه به این رای مستدعی است اجرای موضوع نامه تاریخ ۹۹.۰۴.۱۴ با شدت و حدت بیشتری توسط جنابعالی و مدیران کل سازمان در سراسر کشور در دستور کار قرار گیرد تا بدین وسیله پس از سه سال بتوان به یکی از اصلی ترین اهداف تن کیلومتر که همان شفافیت در تعیین نرخ به تفکیک پارامترهای دخیل است؛ دست یابیم.

photo_2021-10-10_13-00-43

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.