| کد خبر: 235424 |

◄ توهین به شخصیت رانندگان فرودگاه امام در صحنه ای از سریال میدان سرخ

آقای مسئول می دانی این صحنه چه تصویر ناخوشایندی از رانندگان فرودگاه در اذهان ایجاد می کند؟ اگر می دانی و معذوریت نداری این گوی و این میدان، اعلام شکایت کن و از کرامت و حق رانندگان شریف و شرکت مسافربری تحت پوشش خود( شهر فرودگاهی امام) دفاع کن.

تین نیوز

یک فعال صنفی حمل و نقل مسافری بین شهری از برخی از صحنه های سریال«میدان سرخ» انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، حمید حسین زاده در این مورد در شبکه های اجتماعی نوشت: در سریال میدان سرخ به لطف تهیه کننده و سکوت مدیران شرکت سیر و سفر، راننده شرکت سیر و سفر با خودروی این شرکت (تاکسی فرودگاه) از عوامل خفت گیری در این فیلم می باشد(فیلم پیوست).

وی با انتقاد از استفاده از خودروی فرودگاه برای خفت گیری در صحنه ای از فیلم و سکوت مسئولان مرتبط در اعتراض به این صحنه و دفاع نکردن از حقوق رانندگان عمومی مسافری، عنوان کرد: آقای مسئول، می دانی این صحنه از فیلم چه ضربه ای بر اعتماد مسافران وارد می کند؟

بیشتر بخوانید:

زیر پوست شهر فرودگاهی امام چه می گذرد؟

حسین زاده ادامه داد: آقای مسئول می دانی این صحنه چه تصویر ناخوشایندی از رانندگان فرودگاه در اذهان ایجاد می کند؟ اگر می دانی و معذوریت نداری این گوی و این میدان، اعلام شکایت کن و از کرامت و حق رانندگان شریف و شرکت مسافربری تحت پوشش خود( شهر فرودگاهی امام) دفاع کن.

به گزارش تین نیوز در خلاصه داستان سریال میدان سرخ آمده است که این سریال داستان زنی تنهاست به نام شیدا (مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ‌نژاد)، تورج مبینی (علی مصفا) وعبد مکین (سعید داخ) مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی 0 0

    زود قضاوت کردین ماشین سرقت شده بود....و این امر طبیعی هست حالا چه فیلم چه واقعیت اتفاق میوفته