| کد خبر: 235343 |

◄ اعلام حداکثر تناژ بارگیری مجاز ناوگان پنج محور 12 چرخ

رانندگان کامیون به تازگی نامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان به سرپرست پایانه بار بندر امام خمینی را در مورد تناژ مجاز حمل بار برای ناوگان ‌۵ محور ۱۲چرخ منتشر کرده اند.

تین نیوز

رانندگان کامیون به تازگی نامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان به سرپرست پایانه بار بندر امام خمینی را در مورد تناژ مجاز حمل بار برای ناوگان ‌۵ محور ۱۲چرخ منتشر کرده اند.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: حداکثر تناژ بارگیری ناوگان پنج محور 12 چرخ، 42 تن می باشد.

بیشتر بخوانید:

در این نامه که در تاریخ 31 شهریور ماه 1400 ارسال گردیده،  همچنین تاکید شده با توجه به این که میزان ظرفیت مندرج در کارت خودروی برخی از این ناوگان بیش از ظرفیت مجاز است... مقتضی است ضمن اطلاع رسانی به کلیه شرکت های حمل و نقل کالا و رانندگان، نسبت به رعایت تناژ مذکور، اقدام شود.

نامه تناژ بارگیری

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    باسلام
    این نظردربخش خوانندگان بعنوان یک سند باقی خواهد ماند
    تا خوانندگان بدانند که دستورالعمل ابعاد واوزان. از طرف وزارت راه و شهرسازی در اسفند ۹۶ صادر و در فروردین ۹۷ جهت اجراء به سازمان راهداری ابلاغ شده است ولی با اعتراضات عمومی رانندگان درخرداد۹۷,اجرای آن را متوقف کرده اند وهیچ اطلاعی از اینکه چه مقامی بغیر از وزیر راه میتواند دستور وزیر را اجرا نکند دردست نیست !
    اگر این دستور از طرف وزیر لغو شده است باید صریح اعلام شود ودرغیر اینصورت هرمقتمی که دستور عدم اجرای آن را داده باشد باید راست مسئولیت خسارت وارده به بیت المال دراین سه سال را بعهده بگیرد .وپاسخگو باشد .