| کد خبر: 232699 |

◄ مطالبه رانندگان از دولتمردان در مورد انتخابات هیئت مدیره یک تشکل صنفی

رانندگان و کامیون داران از مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهند که با حساسیت بیشتری به موضوع انتخابات و تعیین صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره کانون انجمن صنفی رانندگان حمل کالا و کامیونداران ورود کنند.

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا با توجه به در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره یک تشکل صنفی مربوط به رانندگان، از مسئولان مرتبط دولتی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست، به موضوع تعیین صلاحیت نامزدهای این انتخابات وارد شوند.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی گفت: وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مورد بررسی صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره کانون انجمن صنفی وظیفه قانونی دارد.

وی افزود: رانندگان و کامیون داران از مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهند که با حساسیت بیشتری به موضوع انتخابات و تعیین صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره کانون انجمن صنفی رانندگان حمل کالا و کامیونداران ورود کنند.

بیشتر بخوانید:

او عنوان کرد: رانندگان و کامیونداران درخواست دارند به کسانی که در ایجاد وضعیت موجود و نابودی  معیشت و درآمد اعضای این صنف با اخذ تصمیمات شتاب زده و بی جهت دخیل بودند، اجازه داده نشود به عرصه انتخابات کانون انجمن صنفی و هیئت مدیره  تشکل های صنفی رانندگان و کامیونداران راه پیدا کنند.

بکرانی افزود: کسانی که در ایجاد شرایط فعلی حمل و نقل و صنف موثر و در این باره تصمیم ساز وتصمیم گیر بوده اند، قطعا نمی توانند دردهای  رانندگان و کامیونداران را درمان کنند چرا که خودشان مسبب وضع موجود در صنف و حمل و نقل کشور هستند.

به گزارش تین نیوز، آگهی دعوت و برگزاری مجامع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالا در صفحه 10 روزنامه کار و کارگر روز پنجشنبه مورخ 1400/03/13 خرداد ماه منتشر و طی آن به موضوعاتی که موضوع برگزاری انتخابات در تاریخ 1400/04/14 تیر ماه در سالن همایش های صدا و سیما اشاره شده است.

بر اساس این آگهی انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کالای کشور روز 14 تیرماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

متن این آگهی برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه آمده است:

انتخابات کانون

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    هنوز نتوانستند سنوات72تا80سختی کاررادرست کنند باشند ونباشند چه فرقی دارد فقط اسم ورسم داشته باشند وقتی کاری انجام نمی دهند چه فایده بقیه صنف ها راببین فرهنگیان پرستاران ببین برایشان دولت کارانجام می دهد راننده گان چه چون افراد باسواد وحرف زن وکاردان را اجازه نمی دهند وارد شوند خیلی راننده باسواد کارشناس ارشد داریم چه فایده افراد کم سواد قبول می شوند معلوم نیست به چه دلیلی باید شرط باسواد با مدارک بالا اجازه ورود پیدا کنند وگرنه بااین افراد مشکلات همچنان باقی می ماند