| کد خبر: 232016 |

یک مقام راهور:

◄ نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نداشته است

در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه های رانندگی سال ۱۴۰۰ منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز می رساند نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نداشته و نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۳۹۹ همچنان برقرار است.

تین نیوز
به دنبال درج خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر افزایش جریمه های رانندگی در سال 1400 و انتشار جدول این جریمه ها،  پلیس راهنمایی و رانندگی نرخ های اعلام شده را تکذیب کرد.
به گزارش  تین نیوز، اگرچه انتشار خبر افزایش نرخ جریمه های رانندگی واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت و برخی این افزایش را برای پیشگیری از قانون گریزی لازم دانسته و برخی نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور این کار را درست نمی دانستند اما پایگاه خبری پلیس از قول سرهنگ «عین اله جهانی» معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد و از قول این مقام راهور نوشت:در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه های رانندگی سال ۱۴۰۰  منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز می رساند نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نداشته و نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۳۹۹ همچنان برقرار است.

وی افزود: آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده است، مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان 5درصد برای کمک به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا بیان داشت: به عنوان مثال جریمه «توقف در محل ایستادن ممنوع» مبلغ 40هزار تومان بوده که با احتساب 5درصد می شود 42هزار تومان، در حالیک ه در جدولی منتشر شده چیزی دیگری درج گردیده است که به هیچ عنوان صحیح نمی باشد.

وی در پایان از هموطنان عزیز خواست اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور ۱۲۰ یا رسانه ملی و خبرگزاری ها رسمی کشور پیگیری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.