| کد خبر: 231493 |

◄ دلیل اعتراض رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین در مشهد چیست؟+ فیلم

رانندگان در خصوص اقدام شهرداری برای محدود کردن ناوگان سنگین خدماتی معتقدند اگر شهرداری می‌خواهد معضل ترافیک را حل کند، باید جلوی تک‌سرنشینان را بگیرد نه رانندگانی که در آفتاب، گرما، سرما و خاک در حال خدمات رسانی هستند.

تین نیوز

چند روزی است که رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین خدمات شهری در مشهد در اعتراض به محدودیت ساعت تردد دست به اعتراض زده اند.

به گزارش تین نیوز، این رانندگان در خصوص اقدام شهرداری برای محدود کردن ناوگان سنگین خدماتی معتقدند اگر شهرداری می‌خواهد معضل ترافیک را حل کند، باید جلوی تک‌سرنشینان را بگیرد نه رانندگانی که در آفتاب، گرما، سرما و خاک در حال خدمات رسانی هستند.

این در حالی است که مهدی حسینی، دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان رضوی به ایسنا گفته است: اگر رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین نیاز داشته باشند که در ساعات منع تردد فعالیت‌های ضرورری همچون عملیات بتن‌ریزی و... انجام دهند، می‌توانند از پلیس مجوز تردد دریافت کنند و با رعایت یکسری ملاحظات خدماتشان را ارائه دهند.

وی افزوده است: طرح منع تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین فقط مربوط به خودروهای داخل شهر نمی‌شود، بلکه خودروهایی که از محورهای دیگر کشور به مشهد می‌آیند یا فقط قصد عبور از مشهد را دارند هم باید از طرح تبعیت کنند. این رانندگان می‌توانند در پایانه بار توقف کنند و خودشان اگر کاری در شهر داشتند، انجام دهند و زیارت کنند ولی خودروی‌شان را در ساعات منع تردد نمی‌توانند داخل شهر بیاورند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    اینطور ‌که ما رانندگان متوجه شدیم دوستان کارمند دولتی هم بدشان نمیاد که رانندگان ، اعتصاب سراسری کنند . در تمام موارد بطور کامل مشخصه که کارمندان و روئسای محترمشان با قوانین من درآوردی و خلق الساعه ، قصد بهم ریختن اعصاب و روان رانندگان رو دارند و اونها رو به سوی اعتصاب سوق میدهند و جالب اینه که جوابگو هم نیستند.الان حدود ۳ سال از اعتصاب رانندگان کامیون بین‌شهری میگذرد اما هیج کدام از خواسته‌های رانندگان عملی نشد ، حتی قرار گرفتن شغل رانندگی در بین مشاغل سخت و زیان‌آور....این یک خواسته‌ی معقول که هم برای راننده خوبه و هم کسانی که بین‌شهری تردد میکنند یا مسافرت میکنند چون خاطرشون جمع میشه که سنِ رانندگان ناوگان باری ، جوان ، پویا و سرحال شده و دیگه شاهدِ تصادفات ناشی از سن بالا و عدم تمرکز نخواهیم بود...انشالله