| کد خبر: 230611 |

◄ کامیون انبار سیار نیست، رانندگان هم نگهبان کالاها نیستند

افرادی که نامه درخواست کامیون نوشتند، در مورد وضعیت تخلیه بار هیچ فکری نکردند، تکلیف تخلیه بار چیست؟ کامیون انبار سیار نیست رانندگان هم نگهبان نیستند.

تین نیوز

درحالی که در یک ماه اخیر چندین درخواست از ادارات استانی و انجمن های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای برای اعزام کامیون به بنادر، مراکز تخلیه بار و کارخانجات برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مطرح شد اما آن طور که رانندگان می گویند هماهنگی لازم در مورد تخلیه کامیون هایی که این بارها را به مقاصد مورد نظر حمل می کنند صورت نگرفته است.

به گزارش تین نیوز، یک راننده در شبکه های اجتماعی در این مورد عنوان کرد: در حالی به طور مرتب نامه درخواست کامیون لبه دار برای حمل کالاهای اساسی منتشر می شود که تعداد زیادی کامیون برنج برای مقصد ... بارگیری شده ولی در محل تخلیه فقط روزی  10 کامیون خالی می شود.

بیشتر بخوانید:
فراخوان ناوگان حمل کالا یا اقرار به سوء مدیریت؟/ پرده برداری از درآمد کلان انجمن ها از توزیع لاستیک دولتی

وی افزود: یک راننده هزار کیلومتر راه را طی کرده و برنج را سالم به مقصد رسانده است سفری که حتی ممکن است به قیمت جانش تمام شود.

او عنوان کرد: این راننده چرا باید سه شب معطل شود تا بارش را تخلیه کنند؟ گناه راننده چیست که باید سه روز در یک خیابان مقابل مقصد منتظر بماند؟
این راننده با ابراز پشیمانی از حمل این کالا، گفت: افرادی که نامه درخواست کامیون نوشتند، در مورد وضعیت تخلیه بار هیچ فکری نکردند،  تکلیف تخلیه بار چیست؟ کامیون انبار سیار نیست رانندگان هم  نگهبان نیستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 1 0

    رانندگان مظلوم‌ترین قشر کارگری در این مملکت هستند با احترام به تمام کارگران و بخصوص کارگران معدن ، از یکهفته پیش که دوتا کارگر معدن در تونل حبس شده بودند متوجه شدم که شغل ما رانندگان که هر روز در جاده شاهد مچاله شدن و پرس شدن همکارانمان در لابه‌لای آهنهای تصادفی کامیونها و اتوبوسها هستیم به مراتب سخت‌تر از معدن‌کاران هست اما توجه به اینگونه مسائل و حساسیتها در موضوع معدن بیشتر هست و متاسفانه هنوز خبری از قرار گرفتن شغل رانندگی در مشاغل سخت و زیان‌آور نیست

  • راننده7 0 0

    حداقل کاری که انجام می دادند برای راننده گان سنوات 72تا80بود که باربریها بالا کشید ند وکسی هم به فریاد راننده گان نرسید حتی باگرفتن ازخودراننده به نرخ روز آن مقداری که باربریها نریخته اند موافق هم نیستند آیا آقایان به فکر راننده گان هستند فقط باحرف ووعده ولی درعمل هیچ کاری انجام نمی دهند سه سال از وعده هاگذشته است درسال 97 شبکه خبر زیرنویس می کرد راننده گان باسن 50و20سال سابقه بازنشته می شوند آقای ربیعی که الان سخنگوی دولت است آن زمان وزیر کار بود مثل اینکه بچه گول می زد