| کد خبر: 198654 |

◄ تقدیر از همکاری راهداری، پلیس راه و تشکل‌های صنفی در سفرهای اربعین

مثلث همکاری راهداری، پلیس و صنف بی‌نظیر بود و اگر این تعامل وجود نداشت شاید امروز این پایان درخشان برای سفرهای اربعین رقم نمی‌خورد.

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  پلیس راه کشور  و فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای در زمان برگزاری مراسم اربعین قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی گفت: امسال با وجود کثرت زائران ایرانی که بیش از ۳/۵میلیون نفر تخمین زده شده و نیز با وجود اوضاع نامناسب داخلی کشور عراق، این سفرها از نظم خاصی برخوردار بود که در این سالیان بی‌نظیر بود.

او حمل ونقل جاده‌ای را یکی از ستون‌های اصلی و عمود این خیمه دانست و افزود: نسبت به سال‌های گذشته کمترین مشکل را داشتیم.

بیشتر بخوانید:

این راننده اتوبوس تاکید کرد: در این سفرها، همکاران بخش کالا انتقال موکب‌ها و تدارکات را به عهده داشتند و ناوگان مسافر نیز این جمعیت عظیم را بدون کمترین مشکل به مرزها انتقال دادند.

این مقام صنفی بیان کرد: 11 هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری بدون این‌که موتورشان خاموش شود چه در داخل کشور و چه در خاک عراق شبانه روز تلاش کردند و رانندگان اتوبوس‌های شهری نیز که جابه‌جایی در مرزها را به عهده‌ داشتند نیز با تمام توان، شبانه روز در خدمت مردم بودند.

او از سازمان راهداری که در بخش راه سازی و حمل و نقل سنگ تمام گذاشت، پلیس راه کشور که با حضور فیزیکی فرماندهان ارشد این نیرو در مرزها حلال مشکلات شد، کانون رانندگان کشور، انجمن‌ها و مالکان و رانندگان اتوبوس که به گفته وی به تمام معنی پای کار بودند، قدردانی کرد.

داوودی گفت: برای مثال در روز اول در جاده مهران به‌خاطر ثبت ساعت، گلوگاهی درست شده بود که کیلومترها صف داشت که پس از اطلاع پلیس راه از این مشکل، مکان ثبت ساعت در کمتر از چند ساعت به پایانه برکت انتقال یافت و مشکل برطرف شد.

وی از افزایش ساعت رانندگی از ۹ به ۱۱ساعت و حل مشکل ساعت رانندگی در مرز چذابه و خوزستان، رفع توقیف دفترچه‌های توقیفی در 2 مرحله یک‌بار به درخواست کانون رانندگان و یک‌بار هم به درخواست سازمان راهداری، فعالیت قرارگاه‌های پلیس راه برای برای صدور دفترچه در روزهای پنج‌شنبه که به‌طور عادی در این روز تعطیل هستند جهت استرداد دفترچه‌ها، تقبل انجام عملیات خروج زائران در عرض 24 ساعت در صورت تهدیدات امنیتی ناشی از اعتراض‌های عراق توسط رئیس کانون که یک پشت گرمی برای صنف  بود و ... از دیگر اقداماتی یاد کرد که موجب افزایش کیفیت سفرهای زائران اربعین امسال شد.

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت مثلث همکاری  راهداری، پلیس و صنف بی‌نظیر بود و اگر این تعامل وجود نداشت شاید امروز این پایان درخشان برای سفرهای اربعین رقم نمی‌خورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.