| کد خبر: 197902 |

◄ افزایش ساعت رانندگی به ۱۱ساعت؛ فقط در مسیرهای منتهی به مرز عراق

پلیس راه کشور جهت حل مشکل رانندگان اتوبوس ساعت رانندگی آنان را از ۹ ساعت به ۱۱ساعت افزایش داده است.

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور از افزایش ساعت رانندگی در اتوبوس‌های مسافربری در مسیرهای منتهی به مرزهای عراق خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پلیس راه کشور جهت حل مشکل رانندگان اتوبوس ساعت رانندگی آنان را از ۹ ساعت به ۱۱ساعت افزایش داده است.

وی تاکید کرد: این افزایش ساعت رانندگی به‌دلیل ترافیک جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه تردد زائران اربعین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: رانندگان باید به این موضوع توجه کنند که این استثناء فقط شامل مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی، چزابه، شلمچه بوده و دیگر مسیرها را شامل نمی‌شود.

داوودی افزود: همچنین  با انتقال پلیس راه ایلام به مهران به پایانه برکت که ایستگاه پایانی محسوب می‌شود، مشکل رانندگان ناوگان عمومی تا حدی برطرف شد.

این راننده خود مالک بیان کرد: پلیس راه ایلام در طول مسیر حرکت اتوبوس‌ها قرار داشت و توقف رانندگان جهت ثبت ساعت در این مکان، موجب افزایش ترافیک شده بود.

به گزارش تین نیوز، او افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل ترافیکی در شهرهای ماهیدشت، حمیل و شباب است که وجود کسبه دستفروش و توقف‌های خودروهای زائران در این خیابان‌ها موجب ترافیک شدید شده است.

داوودی گفت: مسئولیت این بخش از مسیر و رفع ترافیکآن به عهده که باشهرداری‌هاست که متاسفانه هماهنگ عمل نمی‌کنند و همین موضوع موجب افزایش ترافیک شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.