| کد خبر: 194997 |

شهردار اهواز:

◄ پیشرفت مترو اهواز 30 درصد در 15 سال؛ کیسون به تعهدات عمل نمی‌کند + فیلم

شرکت کیسون یا باید طبق تعهدات خود این پروژه را ادامه داده و یا پروژه را تحویل دهد.

تین نیوز

شهردار اهواز پیشرفت متروی این شهر را بعد از 15 سال، 30 درصد اعلام کرد و گفت: شرکت کیسون یا باید طبق تعهدات خود این پروژه را ادامه داده و یا پروژه را تحویل دهد.

به گزارش تین نیوز، به تازگی فیلمی از اظهارات موسی شاعری شهردار اهواز با یکی از شبکه‌های تلویزیونی در فضای مجازی منتشر شده که طی آن او با انتقاد از پیمانکار پروژه متروی اهواز، گفته است: شرکت کیسون در حق مردم اهواز ظلم کرده و به تعهداتش در یکی دو سال اخیر عمل نکرده است.

او خاطرنشان کرد: اگر این شرکت بنای کار ندارد و نمی‌خواهد این پروژه را ادامه دهد بهتر است پروژه را تحویل بدهد.

شاعری افزود: فاز یک خط یک متروی اهواز این قابلیت را دارد که ظرف 10 ماه به بهره‌برداری برسد اما به نظر می‌رسد شرکت کیسون عزم و اراده‌ای برای انجام این کار ندارد.

 به گزارش تین نیوز، شهردار اهواز همچنین تاکید کرد: شورای سازمان قطار شهری اهواز که متشکل از معاون عمرانی استاندار، شهردار، رئیس شورای شهر و ... به طور جدی موضوع تاخیر اجرای متروی اهواز را پیگیری کرده و از حق مردم دفاع و واقعیات این داستان را با مردم در میان می‌گذارد.

به گزارش تین نیوز، طرح مترو اهواز، که در سال ۱۳۸۰ پس از ۸ سال مطالعه به تصویب رسید و عملیات اجرای آن بهمن سال ۸۵ آغاز شد.

در این طرح چهار خط مترو تا سال ۱۳۹۲ در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر فقط عملیات اجرایی خط یک آغاز شده‌ است.پیمانکار این خط شرکت کیسون و پیشرفت این پروژه پس از گذشت بیش از ۱۳ سال حدود ۳۰ درصد و از اواخر پارسال تاکنون به دلیل مشکلات مالی به حالت تعطیل درآمده است.

طول مسیر متروی اهواز بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور ۲۳ کیلومتر و شامل ۲۴ ایستگاه است.

به گفته معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور پروژه متروی اهواز نسبت به سایر کلانشهرها عقب است و تا زمانی که اختلافات موجود در این پروژه رفع نشود نمی‌توان زمانی برای افتتاح آن پیش‌بینی کرد.

حجم ویدیو: 9.63M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.