| کد خبر: 188567 |

یک کارشناس حمل و نقل درخواست کرد:

◄ جلوگیری از ارائه آمارهای غیرکارشناسی درباره حوادث و تلفات رانندگی

با توجه به درگیر بودن نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در خدمات‌رسانی به کاربران راه‌های کشور لزوم تبیین فرماندهی واحد در مدیریت و تولیت راه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

تین نیوز

یک کارشناس حمل و نقل بر لزوم ایجاد مدیریت واحد در تمامی امور مربوط به راه‌ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز، رضا مرادی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی و پس از آن بیان کرد که یک کارشناس نسبت به ارایه آمارهای متفاوت و غیر کارشناسی در مورد حوادث رانندگی و کشته‌شدگان این حوادث هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

مرادی در این باره گفت: با توجه به درگیر بودن نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف در خدمات‌رسانی به کاربران راه‌های کشور اعم از پلیس، وزارت راه و شهرسازی، سازمان امداد و نجات، شهرداری‌ها، هلال احمر و...لزوم تبیین فرماندهی واحد در مدیریت و تولیت راه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در توضیح این موضوع اظهار کرد: در مباحث عدیده بهسازی و توسعه راه‌ها، ساخت و سازهای حریم و محدوده شهرهای عبوری جاده‌ها وهمچنین وقوع حوادث جاده‌ای به‌دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در مدیریت راه‌ها، اعم از انسداد یا باز گشایی راه و در برخی موارد صدور ساخت و سازها در حریم راه‌های حاشیه شهرها مشکلات عدیده‌ای را برای کاربران جاده‌ای در پی دارد.

مرادی افزود: بحث آمار تعداد فوتی‌ها و زخمی‌های حوادث جاده‌ای و تناقضات اعلامی ناشی از آن نیز، یکی از لایه‌های مبهم مدیریت چندگانه راه‌هاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.