| کد خبر: 173269 |

◄ انتقاد از عملکرد وزارت صنعت در رسیدگی به مطالبات رانندگان: فاجعه در راه است

با این نحوه توزیع لاستیک و عدم نظارت بر توزیع و فروش قطعات مورد نیاز ناوگان جاده‌ای، فاجعه در پیش است.

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص پیگیری مطالبات رانندگان، انتقاد کرد.

بیش‌تر بخوانید:

به گزارش تین‌نیوز، مختار داوودی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: حدود چهار ماه است که نمایندگان رانندگان هر هفته در جلسات چه مجلس یا وزارتخانه‌ها حضور دارند اما مشاهده می‌شود در برخی دستگاه‌ها حرکتی برای رفع مشکلات صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: با توجه به شرایط حاضر وظیفه خود می‌دانیم نسبت به خطری که حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را تهدید می‌کند هشدار داده و اعلام کنیم با این نحوه توزیع لاستیک و عدم نظارت بر توزیع و فروش قطعات مورد نیاز ناوگان جاده‌ای، فاجعه در پیش است.

این راننده خود مالک افزود: امروز مشکلات ما درون سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه در دیگر وزارتخانه‌هاست.

وی تاکید کرد: سازمان راهداری نه واردکننده لاستیک است و نه واردکننده قطعات، حل مشکلات مربوط به  بیمه هم مربوط به سازمان تامین اجتماعی و مشکلات سوخت نیز مربوط به وزارت نفت است.

داوودی با بیان این‌که مسئولان جدید سازمان راهداری تمام تلاش خود را به اصلاح مشکلاتی که مربوط به مدیریت قبل بوده معطوف کرده‌اند، اظهار کرد: همه مسئولان سازمان از آقایان حسن‌نیا، امانی، مداح، دغاغله، بنی‌اسدی، حاح اسماعیلی، جعفری و...تمام وقت خود را در این زمینه صرف کردند.

وی گفت: همچنین نمایندگانی همچون آقایان عزیزی و شیران،  خانم‌ها ربیعی و سعیدی و همچنین در پلیس راهور سردارخجسته و سرهنگ قلی‌نیا و جناب آقای دکتر ربیعی وزیر سابق کار و آقایان مشیریان و یوسفی در وزارت کار و یا افرادی در استان‌ها، همیشه در کنار راننده‌ها بودند، انتقاد ما زیر سوال بردن تلاش آنان نیست که جای تشکر هم دارد 

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور تاکید کرد: ولی متاسفانه مشاهده می‌شود وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات ما را نمی‌بیند و هفته دولت سراغ خودروسازانی می‌رود که به تعهدات خود عمل نکرده و یک‌باره قیمت اتوبوس و کامیون و قطعات را چند برابر کرده‌اند و به‌جای برخورد و احضار، با آنان دیدار می‌کند.

او گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای امروز به گاو شیردهی تبدیل شده که همه شیر آن را میدوشند بدون اینکه علفی به آن بدهند.

داوودی افزود: اگر نمی‌توانید قطعات و لاستیک تهیه کنید، یارانه بدهید؛ امروز طلای سیاه حمل‌ونقل لاستیک است با این توزیع قطره چکانی ره به جایی نخواهیم برد و با عدالت رفتار نخواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    باسلام 2حلقه لاستیک تیوبلس حداقل150000هزارکیلومترکارمیکند
    جراهر30000هزارکیلومتریک جفت لاستیک میدهیدمن باتجربه50سال رانندگی عرض
    میکنم وحاضرم اثبات کنم