| کد خبر: 172197 |

◄ انتقاد یک مقام صنفی از عملکرد شهرداری در پایانه مسافربری مشهد

به تازگی و برای رسیدگی به مشکلات پایانه مسافربری مشهد برخی مقامات سازمان راهداری از جمله فرامز مداح معاون برنامه‌ریزی، عباسعلی بنی اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات و محسن حاج اسماعیلی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مشهد مقدس حضور یافتند.

تین نیوز

در حالی‌که رانندگان اتوبوس از تداوم شرایط نامناسب ثبت ساعت در پایانه مسافربری مشهد خبر داده و به طور مداوم تصاویری از صف‌های طولانی اتوبوس‌ها در هنگام ورود و خروج از این پایانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند یک فعال صنفی بخش مسافربری جاده‌ای می‌گوید مشکلات پایانه مشهد فقط مربوط به صف طولانی اتوبوس‌ها در ورودی و خروجی این پایانه نیست.

به گزارش تین‌نیوز، عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور با تاکید بر عزم جدی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای حل مشکلات پایانه مسافربری مشهد، در مورد وضعیت این پایانه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مشکلات در پایانه مسافربری مشهد بیش از آن است که تصور می‌شود.

مختار داوودی افزود: یکی ازبزرگترین مشکلات این پایانه وجود دلال‌ها، سوارکردن در بیرون از پایانه و نیز اقدامات شهرداری و پلیس در هنگام ورود و خروج در این پایانه است.

وی تاکید کرد: در کنار تمام این مشکلات و در این آشفته بازار،  سواستفاده بعضی شرکت‌های حمل‌ونقلی هم وجود دارد که بعضا دیده شده است هیچ کنترلی بر ناوگان خود ندارند.

این مقام صنفی در توضیح این موضوع خاطرنشان کرد: چندی پیش یک اتوبوس را برای بررسی متوقف کردیم که متاسفانه راننده این اتوبوس اقدام به فرار کرد.

او افزود: بعد از تعقیب و گریز، وقتی سرانجام اتوبوس متوقف و صورت وضعیت مسافران بررسی شد، مشخص شد که 15 تا 16 بلیت ازمجموع بلیت‌ها درصورت وضعیت مسافران درج نشده است.

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور گفت: این موضوع نشان می‌دهد اگر شرکتی تخلف کند بعضا گیت ورودی و خروجی ترمینال مشهد، اقدامی در مقابله با این تخلف انجام نمی‌دهد.

او تاکید کرد: شهرداری در ترمینال مشهد از وظایف قانونی خود فاصله دارد و به چشم یک بنگاه اقتصادی به پایانه مشهد نگاه می‌کند و بر این اساس، تخلفات مالک و یا راننده در داخل ترمینال نافی خلاف شرکت نمی‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، این فعال صنفی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عزم خودرا جزم کرده است تا با متخلفان هرکسی که باشند چه شرکت و چه مالک و یا راننده؛ برخورد قانونی کند.

وی بیان کرد: در همین زمینه چندی پیش  و برای رسیدگی به مشکلات پایانه مسافربری مشهد برخی مقامات سازمان راهداری از جمله فرامز مداح معاون برنامه‌ریزی، عباسعلی بنی اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات و محسن حاج اسماعیلی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مشهد مقدس حضور یافتند.

داوودی گفت: این امر بیانگر عزم سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای برای برخورد با متخلفان و احیای حقوق از دست رفته صنف و خانواده بزرگ حمل‌ونقل است که سازمان ریل‌گذار سیاست‌های آن و کانون‌ها به عنوان نمایندگان صنف در پی حل مشکلات و اصلاح امور آن هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.